Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Innhold Noen markedstrender... Produktene

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Innhold Noen markedstrender... Produktene"— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Innhold Noen markedstrender... Produktene
Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer Nu Colour® Advanced Liquid Finish 2

3 Noen markedstrender... Antialdringsprodukter omsettes for 5,3 milliarder euro. Nu Skin® er ledende innen antialdring BB- (Beauty Balms) og CC- (Colour Correcting) kremer er en økende trend innen hudpleie og make-up* CC-kremer brukes daglig av 52 % av kvinner som jobber og av 38 % av kvinner som ikke jobber Dekkende ansiktsprodukter utgjør 71 % av det globale salget av Nu Colour-produkter. Produktene kommer nå i en forbedret utgave Solbeskyttelsesprodukter omsetter for 3,6 milliarder euro og vil øke til 3,9 i 2018 *Euromonitor “Colour cosmetics usage trends, 2014” *Euromonitor “Skin Care’s Multi- Faceted Evolution, 2014” Antialdring + concealer + ¨solbeskyttelse + lavere pris og antialdring => Concealer: Lett concealersom gir huden næring, innebygget SPF MEN den inneholder lyse, reflekterende deler som bekjemper rødmende og kjedelig hud BB-kremer: foundation + dagkrem + SPF  3

4 PRODUKTENE

5 Advanced Tinted Moisturizer SPF 15
Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer SPF 15 5

6 For hvem? Kvinner på utkikk etter lett dekkende krem som fungerer som en forlengelse av deres daglige hudpleierutine med antialdrende og fargekorrigerende fordeler Kvinner på utkikk etter det perfekte kompletterende produktet til deres daglige antialdringshudpleie i Nu Colour®-serien

7 Fordeler? Bidrar til å beskytte hudens fuktighetsbarriere
Lett dekkende, reflekterer din naturlige teint Bred UVA/UVB-beskyttelse Antialdringsingredienser - bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker - bidrar til å stramme opp inntrykket av slapp hud CC-ingredienser - jevnere hudtone - lysere teint

8 Nøkkelingredienser? Dipalmitoyl Hydroxyproline — bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker samt stramme opp inntrykket av slapp hud Mikroprismepudder — reflekterer synlig lys, reduserer inntrykket av ufullkommenheter i huden og virker fargekorrigerende Fenyl Trimethicone, – bløtgjør uten å virke fet, gjør produktet lett å smøre utover og lar huden puste

9 Bruk? Spre produktet på huden med fingrene eller en svamp. Start i midten og beveg svampen/fingrene utover. Vær ekstra oppmerksom ved hårlinjen, så resultatet ser naturlig ut. Avslutt med et lett pudderlag.

10 Kompletterende produkter:
ageLOC® Transformation —retter seg mot kildene til synlige aldringstegn. Fire produkter virker sammen for å avsløre en hud som ser yngre ut på åtte forskjellige måter Nu Colour® Concealer —en fast concealer som gir en langvarig dekkende effekt uten å tynge og som tilfører huden fordelaktige vitaminer og botaniske ingredienser Nu Colour® Moistureshade Wet/dry Pressed Powder — langtidsholdbart pudder som fungerer som et silkemykt pudder om dagen og en vakker, matt foundation om kvelden

11 Når? 20. mars Lanseringsinformasjon:
Tilgjengelig på alle markeder unntatt CH, IL, PT, TR, UA Når? 20. mars Pris: Distributørpris: 25,95€ ekskl. moms - PV: 33.00 ADR/Nettpris: 24,65€ - PV: 31.60 Fargenyanser: Medium Beige, Honey, Fair, Sand Innpakning: 40ml hvit plastikkflaske med sølvskrift 11

12 Advanced Liquid Finish SPF 15
Nu Colour® Advanced Liquid Finish SPF 15 12

13 For hvem? Kvinner på utkikk etter en foundation som dekker godt og som samtidig vil tilføre sin daglige hudpleierutine antialdringsfordeler Kvinner på utkikk etter det perfekte kompletterende produktet til deres antialdringshudpleie i Nu Colour-serien

14 Fordeler? Medium dekkevne, gir en matt og feilfri overflate samt reduserer rødmende og gusten hud Utviklet med antioksidanter som bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress Antialdringsingredienser - bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker - bidrar til å stramme opp inntrykket av slapp hud Tilfører bredspektret UVA/UVB-beskyttelse

15 Nøkkelingredienser? Dipalmitoyl Hydroxyproline — bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker samt stramme opp inntrykket av slapp hud Mikroprismepudder — reflekterer synlig lys, reduserer inntrykket av glansløs og rødmende hud Sodium PCA & natriumhyaluronat — fuktgivere som bidrar til å opprettholde hudens naturlige fuktighetsnivåer

16 Bruk? Spre produktet på huden med fingrene eller en svamp. Start i midten og beveg svampen/fingrene utover. Vær ekstra oppmerksom ved hårlinjen, så resultatet ser naturlig ut. Avslutt med et lett lag Nu Colour® Finishing Powder.

17 Komplementerende produkter:
ageLOC® Transformation —retter seg mot kildene til synlige aldringstegn. Fire produkter virker sammen for å avsløre en hud som ser yngre ut på åtte forskjellige måter ageLOC® Tru Face Essence ultra — inneholder Ethocyn®, en antialdrings-ingrediens som bidrar til å forbedre hudens fasthet Nu Colour® Concealer — En fast concealer som er helt lett, samtidig som den dekker perfekt og er svært holdbar Nu Colour® Finishing Powder — et ultra-lett, løst pudder som bidrar til at foundation og rouge sitter lenger og gir en feilfri, naturlig finish som ikke smuldrer eller størkner

18 Lanseringsinformasjon:
Tilgjengelig på alle markeder unntatt ZA, PT, CH, UA, IL, TR Når: 20. mars Pris: Distributørpris: 25,95€ ekskl. moms - PV: 33.00 ADR/nettpris: 24,65€ - PV: 31.6 Fargenyanser: Mocha, Tawny, Medium Ochre, Honey Beige, Sunset Beige, Almond, Pink Ochre Innpakning:: 30 ml mattslipt glassflaske med hvit skrift

19 Nu Colour Advanced Tinted Moisturizer &
Nu Colour Advanced Liquid Finish Det perfekte supplementet til din daglige antialdrings-hudpleie 19


Laste ned ppt "Innhold Noen markedstrender... Produktene"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google