Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

1. 2 Noen markedstrender... Produktene –Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer –Nu Colour® Advanced Liquid Finish Innhold.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "1. 2 Noen markedstrender... Produktene –Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer –Nu Colour® Advanced Liquid Finish Innhold."— Utskrift av presentasjonen:

1 1

2 2 Noen markedstrender... Produktene –Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer –Nu Colour® Advanced Liquid Finish Innhold

3 3 Noen markedstrender... Antialdringsprodukter omsettes for 5,3 milliarder euro. Nu Skin® er ledende innen antialdring BB- (Beauty Balms) og CC- (Colour Correcting) kremer er en økende trend innen hudpleie og make-up* CC-kremer brukes daglig av 52 % av kvinner som jobber og av 38 % av kvinner som ikke jobber Dekkende ansiktsprodukter utgjør 71 % av det globale salget av Nu Colour-produkter. Produktene kommer nå i en forbedret utgave Solbeskyttelsesprodukter omsetter for 3,6 milliarder euro og vil øke til 3,9 i 2018

4 4 PRODUKTENE

5 5 Nu Colour ® Advanced Tinted Moisturizer SPF 15

6 6 Kvinner på utkikk etter lett dekkende krem som fungerer som en forlengelse av deres daglige hudpleierutine med antialdrende og fargekorrigerende fordeler Kvinner på utkikk etter det perfekte kompletterende produktet til deres daglige antialdringshudpleie i Nu Colour®-serien For hvem?

7 7 7 Fordeler? -Bidrar til å beskytte hudens fuktighetsbarriere -Lett dekkende, reflekterer din naturlige teint -Bred UVA/UVB-beskyttelse -Antialdringsingredienser - bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker - bidrar til å stramme opp inntrykket av slapp hud -CC-ingredienser - jevnere hudtone - lysere teint

8 8 8 Nøkkelingredienser? Dipalmitoyl Hydroxyproline — bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker samt stramme opp inntrykket av slapp hud Mikroprismepudder — reflekterer synlig lys, reduserer inntrykket av ufullkommenheter i huden og virker fargekorrigerende Fenyl Trimethicone, – bløtgjør uten å virke fet, gjør produktet lett å smøre utover og lar huden puste

9 9 9 Bruk? Spre produktet på huden med fingrene eller en svamp. Start i midten og beveg svampen/fingrene utover. Vær ekstra oppmerksom ved hårlinjen, så resultatet ser naturlig ut. Avslutt med et lett pudderlag.

10 10 Kompletterende produkter: -ageLOC ® Transformation —retter seg mot kildene til synlige aldringstegn. Fire produkter virker sammen for å avsløre en hud som ser yngre ut på åtte forskjellige måter -Nu Colour® Concealer —en fast concealer som gir en langvarig dekkende effekt uten å tynge og som tilfører huden fordelaktige vitaminer og botaniske ingredienser -Nu Colour® Moistureshade Wet/dry Pressed Powder — langtidsholdbart pudder som fungerer som et silkemykt pudder om dagen og en vakker, matt foundation om kvelden

11 11 Lanseringsinformasjon: Tilgjengelig på alle markeder unntatt CH, IL, PT, TR, UA Når? 20. mars Pris: Distributørpris: 25,95€ ekskl. moms - PV: ADR/Nettpris: 24,65€ - PV: Fargenyanser: Medium Beige, Honey, Fair, Sand Innpakning: 40ml hvit plastikkflaske med sølvskrift

12 12 Nu Colour ® Advanced Liquid Finish SPF 15

13 13 Kvinner på utkikk etter en foundation som dekker godt og som samtidig vil tilføre sin daglige hudpleierutine antialdringsfordeler Kvinner på utkikk etter det perfekte kompletterende produktet til deres antialdringshudpleie i Nu Colour-serien For hvem?

14 14 Fordeler? Medium dekkevne, gir en matt og feilfri overflate samt reduserer rødmende og gusten hud Utviklet med antioksidanter som bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress Antialdringsingredienser - bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker - bidrar til å stramme opp inntrykket av slapp hud Tilfører bredspektret UVA/UVB-beskyttelse

15 15 Nøkkelingredienser? Dipalmitoyl Hydroxyproline — bidrar til å redusere inntrykket av fine linjer og rynker samt stramme opp inntrykket av slapp hud Mikroprismepudder — reflekterer synlig lys, reduserer inntrykket av glansløs og rødmende hud Sodium PCA & natriumhyaluronat — fuktgivere som bidrar til å opprettholde hudens naturlige fuktighetsnivåer

16 16 Bruk? Spre produktet på huden med fingrene eller en svamp. Start i midten og beveg svampen/fingrene utover. Vær ekstra oppmerksom ved hårlinjen, så resultatet ser naturlig ut. Avslutt med et lett lag Nu Colour® Finishing Powder.

17 17 Komplementerende produkter: ageLOC® Transformation —retter seg mot kildene til synlige aldringstegn. Fire produkter virker sammen for å avsløre en hud som ser yngre ut på åtte forskjellige måter ageLOC® Tru Face Essence ultra — inneholder Ethocyn®, en antialdrings-ingrediens som bidrar til å forbedre hudens fasthet Nu Colour® Concealer — En fast concealer som er helt lett, samtidig som den dekker perfekt og er svært holdbar Nu Colour® Finishing Powder — et ultra-lett, løst pudder som bidrar til at foundation og rouge sitter lenger og gir en feilfri, naturlig finish som ikke smuldrer eller størkner

18 18 Lanseringsinformasjon: Tilgjengelig på alle markeder unntatt ZA, PT, CH, UA, IL, TR Når: 20. mars Pris: Distributørpris: 25,95€ ekskl. moms - PV: ADR/nettpris: 24,65€ - PV: 31.6 Fargenyanser: Mocha, Tawny, Medium Ochre, Honey Beige, Sunset Beige, Almond, Pink Ochre Innpakning:: 30 ml mattslipt glassflaske med hvit skrift

19 19 Nu Colour Advanced Tinted Moisturizer & Nu Colour Advanced Liquid Finish Det perfekte supplementet til din daglige antialdrings-hudpleie


Laste ned ppt "1. 2 Noen markedstrender... Produktene –Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer –Nu Colour® Advanced Liquid Finish Innhold."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google