Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Høgskolen i Oslo Hvordan får vi vellykket flytteprosess. Personalseminar torsdag 8. juni 06 IU Vidar Holum.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Høgskolen i Oslo Hvordan får vi vellykket flytteprosess. Personalseminar torsdag 8. juni 06 IU Vidar Holum."— Utskrift av presentasjonen:

1 Høgskolen i Oslo Hvordan får vi vellykket flytteprosess. Personalseminar torsdag 8. juni 06 IU Vidar Holum

2 P35 Hit skal vi, men kan vi stole på julenissen?

3 P35 Nei, denne gangen trenger julenissen hjelp av oss. Jeg trenger ikke 30 min. men kanskje 2….. l 10 viktige forutsetninger for en vellykket flytting.

4 P35 1. Forberedelser 2. Forberedelser 3. Forberedelser 4. Forberedelser 5. Forberedelser 6. Forberedelser 7. Forberedelser 8. Forberedelser 9. Forberedelser 10. Forberedelser

5 P35 1. Kasting og rydding. 2. Pakking av felles arealer, undervisningsrom og lab. 3. Pakking og merking. 4. Hvor er mitt nye kontor og hvor skal tingene flyttes. 5. Hva flyttes når og hvordan holder vi oss orientert om fremdriften. 6. Kan jeg være trygg på at alt kommer fram. 7. Kommer data og telefoni til å virke i det nye bygget. 8. Hvordan skal besøkende og studenter finne fram til oss. 9. Hvem svarer på hva. 10. Blir vi klare til å ta imot studentene i januar 07.

6 P35 1. KASTING-MAKULERING-RYDDING l Viktig at alle avdelinger setter i gang prosessen med å vurdere hva som ikke skal med til P35. l Først ut og rett i ledelse meg bekjent, er KJEMI som starter den 12 juni. l Pakkeutstyr kan bestilles pr. mail hos meg eller Marit.Spicer@hio.no.Marit.Spicer@hio.no l Info kommer på webben http://www.hio.no/prosjekter/p35

7 P35 2. Pakking av felles arealer, undervisningsrom og lab. l Viktig i en så stor flytting å utpeke teamledere/ansvarlige som får tildelt sine områder eller avdelinger og som vurderer gjenbruk eller kasting.

8 P35 3. Pakking og merking. l Suksessen med en fysiske flyttingen avhenger i stor grad av pakking og merking. l Husk at noen skal kunne bære esken, den skal hel fram. l Riktig merking fra og til med romnr. og avd. må være klart og bestemt i god tid. l Det er kjedelig med re-merking, når noe flytter på tegningen.

9 P35 Etiketter og rom lister kommer på web. 4. Hvor er mitt nye kontor og hvor skal tingene flyttes.

10 P35 Her finner du oppdatert info om P35 prosjektet: www.hio.no/prosjekter/p35 5. Hva flyttes når og hvordan holder vi oss orientert om fremdriften.

11 P35 6. Kan jeg være trygg på at alt kommer fram. l Vi har god erfaring med flytting av noen tusen kasser nå, kanskje 10’. Det har gått veldig bra. l Men det avhenger av merkingen. l OBS: saker med stor affeksjonsverdi eller andre helt spesielle ting tar du selv. l OG kassen du skal bruke med engang for å komme i gang med jobben på nytt sted merker du spessielt.

12 P35 7. Kommer data og telefoni til å virke i det nye bygget. l JA l Vi har innarbeidet en rutine nå som, gir IT/Telefoni prioritet i flytteprosessen, slik at montering kommer tidlig i gang. l Du beholder ditt gamle telefon nr. og e-postadresse etc. l Husk å lagre alt på server.

13 P35 8. Hvordan skal besøkende og studenter finne fram til oss.

14 P35 9. Hvem svarer på hva. l Det viktigste punktet kommer nest sist.

15 P35 10. Blir vi klare til å ta imot studentene i januar 07. l Det ser lovende ut, men de vel forbredt kan alltid takle plan B.


Laste ned ppt "Høgskolen i Oslo Hvordan får vi vellykket flytteprosess. Personalseminar torsdag 8. juni 06 IU Vidar Holum."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google