Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Vårt pedagogiske grunnsyn. Sosiokulturell teori. Det sosiokulturelle perspektiv på læring Kommunikasjon/interaksjon mellom menneske er avgjerande i alle.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Vårt pedagogiske grunnsyn. Sosiokulturell teori. Det sosiokulturelle perspektiv på læring Kommunikasjon/interaksjon mellom menneske er avgjerande i alle."— Utskrift av presentasjonen:

1 Vårt pedagogiske grunnsyn. Sosiokulturell teori

2 Det sosiokulturelle perspektiv på læring Kommunikasjon/interaksjon mellom menneske er avgjerande i alle prosessar. Det er gjennom kommunikasjon at kunnskap blir skapt, og ført vidare. Kommunikasjon/interaksjon mellom menneske er avgjerande i alle prosessar. Det er gjennom kommunikasjon at kunnskap blir skapt, og ført vidare.

3 Kva er sosiokulturellt grunnsyn? Byggjer på eit konstruktivistisk læringssyn, men leggjer vekt på at kunnskap blir konstruert gjennom samhandling og ikkje primært gjennom individuelle prosesser. Byggjer på eit konstruktivistisk læringssyn, men leggjer vekt på at kunnskap blir konstruert gjennom samhandling og ikkje primært gjennom individuelle prosesser. Sosiokulturell teori legg vekt på sosialt samspel og kultur. Sosiokulturell teori legg vekt på sosialt samspel og kultur. Sosial aktivitet kjem først, frå det sosiale til det individuelle Sosial aktivitet kjem først, frå det sosiale til det individuelle Språket som fundament for tenkning og kognitive funksjonar Språket som fundament for tenkning og kognitive funksjonar Læring gjennom å praktisere, eller aktivitetslæring(J. Dewey:learning by doing) Læring gjennom å praktisere, eller aktivitetslæring(J. Dewey:learning by doing) Læraren som veiledar/stillasbyggjar Læraren som veiledar/stillasbyggjar

4 Vygotsky`s proksimale utviklingssone Grense for hva eleven kan klare med hjelp Grense for hva eleven Kan klare alene Eleven

5 Kunnskap Kunnskap Samhandling Samhandling Aktivitet Aktivitet

6 Sosiokulturelle læringsmodellar Tilpassa opplæring Tilpassa opplæring Det dialogiske klasserommet Det dialogiske klasserommet Læringsorientert kultur Læringsorientert kultur Ta utgangspunkt i elevens røyndom og interesser. Ta utgangspunkt i elevens røyndom og interesser. Lokalsamfunnsorientert undervisning Lokalsamfunnsorientert undervisning


Laste ned ppt "Vårt pedagogiske grunnsyn. Sosiokulturell teori. Det sosiokulturelle perspektiv på læring Kommunikasjon/interaksjon mellom menneske er avgjerande i alle."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google