Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertCaroline Johannessen Endret for 8 år siden
1
Pedagogikkprosjekt Cato, Doris, Randi, Nils og Ingebjørg
2
Problemstilling- Doris Hvordan vektlegger polen kreativ utvikling i musikkundervisningen? Tema: Musikkundervisning i Polen Hvordan vektlegger polen kreativ utvikling i musikkundervisningen? Tema: Musikkundervisning i Polen
3
Begrunnelse for valg av problemstilling.- Doris Å Skape og utvikle seg intellektuelt Musikk: et felles fag Tur til Polen - mulighet for å observere Lære noe av didaktikken Kommunistisk og demokratisk Å Skape og utvikle seg intellektuelt Musikk: et felles fag Tur til Polen - mulighet for å observere Lære noe av didaktikken Kommunistisk og demokratisk
4
Planene før turen...- Inja Hvordan vektlegger Norge og Polen kreativ utvikling i musikk/K&H- undervisningen. Både musikk og kunst & håndverk Sammenligning mellom Norge og Polen Hvordan vektlegger Norge og Polen kreativ utvikling i musikk/K&H- undervisningen. Både musikk og kunst & håndverk Sammenligning mellom Norge og Polen
5
Så synger vi litt......- Nils
6
Klappelek fra Polen- Nils
7
Analyse av musikktimen- Cato
8
Diamanten- Doris
9
Lytting i timen- Nils
10
Jada goscie- Inja
11
Kreativ utvikling i timen- randi
12
Intervju og observasjon- Randi
13
Kreativitet- Inja Creare = å skape noe Fantasi er evnen til å fremkalle assosiasjoner og indre bilder Utradisjonelt eller ukonvensjonell Alle i besittelse av kreativitet Creare = å skape noe Fantasi er evnen til å fremkalle assosiasjoner og indre bilder Utradisjonelt eller ukonvensjonell Alle i besittelse av kreativitet
14
Kreativ utvikling- Cato
15
Prosess og produkt- orientert- Randi
16
Sammendrag- Randi
17
Litteraturliste Haabesland, Vavik. Kunst og håndverk - hva og hvorfor (2000).
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.