Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Partnerprogrammet – de ulike nivåene Ingen kostnader eller krav. Årlig avgift. Årlig avgift. Krav slik som eksamener og tester.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Partnerprogrammet – de ulike nivåene Ingen kostnader eller krav. Årlig avgift. Årlig avgift. Krav slik som eksamener og tester."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Partnerprogrammet – de ulike nivåene Ingen kostnader eller krav. Årlig avgift. Årlig avgift. Krav slik som eksamener og tester

3 Fordeler som er inkludert i partnerprogrammet Verktøy Lisenser til internt bruk Opplæringsverktøy MSDN abonnement Kundetilfredshetundersøkelse Skap etterspørsel Pinpoint – prioritert plass Pinpoint Markedsføringsresurser Partnerlogo Pre-sales ressurser Pre-sales support Demoverktøy Support Incidentsupport Rådgivningstimer Signature Cloud Support – ubegrenset for cloudpartner Signature Cloud Support Business Critical telefonsupport

4 MPN Competencies FY15

5 Administrering av partnerprogrammet Fornyelsesdato PMC meny Competencies MCPer

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Spørsmål?

18 Partner fordeler

19 Internal Use Rights (IUR) licenses allow you to use the latest Microsoft technology. By putting this benefit to use, partners can … 1.Lisenser til internbruk Source: Microsoft, 2014 Perform internal development and testing on latest technology Sell approximately 3 times larger deal size compared to partners who do not use their IUR Reduce the cost of running your internal business Get Dedicated Partner Support to help deploy your IUR licenses Familiarize and increase productivity of your sales and marketing teams with latest Microsoft on-premises, hybrid, and cloud technologies Activate IUR benefits at http://aka.ms/ActivateIUR

20 2. Markedsmateriell-Markedsplassen Pinpoint Opplæringsmateriell: http://aka.ms/PinpointResources 700 leads i måneden! Optimaliser din profil ved å: Lage en velformulert profil Ha flere competencies Registrer kunde anmeldelser

21 2. Markedsmateriell- Partner Marketing Center Produktfliser Bannere Partnerlogoer Syndikering Kundeklare presentasjoner

22 3. Advisory hours MAPS Subscription Silver Competency Gold Competency

23 3.Advisory Hours TECHNICAL PRE-SALES ADVISORY SERVICES Support Communities Pitch og salg Opplæring Utrulling av prosjekter Opplæring

24 4. Singature Cloud Support- hva er det? $108B Signature Cloud Support er en fordel kun for våre cloud partnere. Break/fix support Kontakt med ingeniører som er ekperter på cloud teknologi Signature Cloud Support Value24

25 5.Learning Path Logg deg inn Lag en plan Forbered deg = Økt kompetanse

26

27

28

29 Support oppsummering

30 Support overview DepartmentTelephoneOnline support / Case submissionHours of Operation Customer Services and Support (commercial): 23 500 500 (select business) http://support.microsoft.com/oas Mon-Fri 08:30 - 1700 Partner Services:23 500 400 http://aka.ms/getsupport Mon-Fri 08:30 - 1700 Office 365 (Online Services):800 31 068 https://portal.office.com/Support/SupportEntry.aspx 09:00 - 17:00 for billing support 24x7 for Breakfix support Volume Licensing Service Center:800 14 956 https://www.microsoft.com/Licensing/servicecenter/default.aspx Mon-Fri 09:00 - 18:00 Product Activation:800 56 615n/aMon-Fri 08:30 - 17:00 Automated service 24x7 Premier Support:810 62 654 http://premier.microsoft.com 24x7 Mission Critical DPOR issuesn/a ociemea@microsoft.com Mon-Fri 08:30-17:00 FastTrack issuesn/a adopt365@microsoft.com Mon-Fri 08:30-17:00 ​Azure Support​Online submission only ​http://www.windowsazure.com/support ​24x7 Microsoft Account Support:n/ahttps://account.live.com/acsr or http://answers.microsoft.com24x7 Online support Windows Phone Support:n/a http://www.windowsphone.com/nb-no/how-to/wp-support?wp8 24x7 Online support 08:00 - 17:00 Surface Supportn/a http://www.microsoft.com/surface/support for support 08:30 - 17:00 http://myservice.surface.com to register for repair Developer800 19 307n/aMon-Fri 08:30 - 1700 Learning Experience800 18 071n/aMon-Fri 08:30 - 1700

31 Hold deg oppdatert! Partnerportalen Partnerblogg Microsoft Partner Brief Yammer- skyreisen Facebook

32 Spørsmål?

33 WPC 2015 Quick Facts Når: Juli, 12-16 Hvor: Orlando, Florida Hvorfor: Learn. Network. Grow. Hvordan: 1.Register deg nåRegister 2.Lik partnerfacebook partnerfacebook 3.Følg partnerbloggen partnerbloggen Pris: US $1,995 Registrer deg i dag Bli med oss til Worldwide Partner Conference i Orlando!

34 Mer informasjon

35 Get Ready for Your Cloud Future with Us http://aka.ms/cloudcore http://aka.ms/cloudpartnerprofitability http://youtu.be/m7cYWm9BakA

36 Info og linker Support (MAPS,Silver, Gold): Partnerservice: 23500400 Linker FB:www.facebook.com/mpnnorgewww.facebook.com/mpnnorge Blogg: http://blogs.technet.com/b/partnerbloggen/http://blogs.technet.com/b/partnerbloggen/ Nyhetsbrev:https://profile.microsoft.com/RegSysProfileCenter/SubCntDefault.aspx? lcid=1033 (logge inn med live id) MPN partner brief:https://mspartner.microsoft.com/en/no/Pages/Training/Microsoft-Partner- Brief.aspxhttps://mspartner.microsoft.com/en/no/Pages/Training/Microsoft-Partner- Brief.aspx Partnerportalen:https://mspartner.microsoft.com/en/no/Pages/index.aspxhttps://mspartner.microsoft.com/en/no/Pages/index.aspx


Laste ned ppt "Partnerprogrammet – de ulike nivåene Ingen kostnader eller krav. Årlig avgift. Årlig avgift. Krav slik som eksamener og tester."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google