Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
1 Kontakt på lærestedet 8
2
2 Kontakt på lærerstedet
3
3 Kontaktgrad per lærested – minst 2 ganger per måned Tabellen viser andelen av alle studentene på lærestedene som har kontakt minst 2 ganger per måned. Fargekodene angir fra et relativt høyt nivå (grønt) til et relativt lavt nivå (rødt) per spørsmål, og trenger ikke å ha noe normativt innhold ut over dette. Merk at disse andelene på flere av områdene ikke kan ses uavhengig av forskjeller i behovene blant studentene på de ulike lærestedene. I tillegg vil selvsagt det faktiske tilbudet spille inn.
4
4 Kontaktgrad per lærested – minst 1 gang per semester Tabellen viser andelen av alle studentene på lærestedene som har kontakt minst 1 gang per semester. Fargekodene angir fra et relativt høyt nivå (grønt) til et relativt lavt nivå (rødt) per spørsmål, og trenger ikke å ha noe normativt innhold ut over dette. Merk at disse andelene på flere av områdene ikke kan ses uavhengig av forskjeller i behovene blant studentene på de ulike lærestedene. I tillegg vil selvsagt det faktiske tilbudet spille inn.
5
5 De neste sidene viser kontakt hhv. minst 2-4 ganger per måned og minst i løpet av semesteret i undergrupper på UiO.
6
6 Forelesere/lærere
7
7 Annet undervisningspersonell (øvingslærere, hjelpelærere, undervisningsassistenter o.l.)
8
8 Studieveiledere
9
9 Dine medstudenter
10
10 Studenttillitsvalgte
11
11 Karriererådgivingen
12
12 Informasjonsskranke/studenttorg o.l.
13
13 De psykososiale rådgivningstjenestene fra samskipnaden
14
14 Tilretteleggingstjenestene for studenter med nedsatt funksjonsevne
15
15 Studentprestene
16
16 Internasjonalt kontor
17
17 Tilstrekkelig kontakt Spørsmålet er stilt til alle unntatt de som tidligere har sagt at det ikke er relevant for dem, eller at de ikke kjenner til tjenesten. Disse er lagt inn i figuren, slik at den viser fordelingen basert på alle studentene.
18
18 Tilstrekkelig kontakt per lærested – i stor grad Tabellen viser andelen av alle studentene på lærestedene som sier at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig ift. deres behov. Fargekodene angir fra et relativt høyt nivå (grønt) til et relativt lavt nivå (rødt) per spørsmål. Merk at disse andelene på flere av områdene ikke kan ses uavhengig av forskjeller i behovene blant studentene på de ulike lærestedene. I tillegg vil selvsagt det faktiske tilbudet spille inn. Som det fremgår av tabellen er det store forskjeller mellom lærestedene. Som dokumentert annet sted er HiNesna avvikende med mange studenter som i liten grad er på campus, og det gir seg også utslag i denne oversikten.
19
19 Tilstrekkelig kontakt per lærested – i liten grad Tabellen viser andelen av alle studentene på lærestedene som sier at kontakten i liten – eller meget liten grad er tilstrekkelig ift. deres behov. Fargekodene angir fra et relativt høyt nivå (rødt) til et relativt lavt nivå (grønt) per spørsmål. Merk at disse andelene på flere av områdene ikke kan ses uavhengig av forskjeller i behovene blant studentene på de ulike lærestedene. I tillegg vil selvsagt det faktiske tilbudet spille inn.
20
20 Tilstrekkelig kontakt med forelesere/lærere Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
21
21 Tilstrekkelig kontakt med annet undervisningspersonell (øvingslærere, hjelpelærere, undervisningsassistenter o.l.) Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
22
22 Tilstrekkelig kontakt med studieveiledere Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
23
23 Tilstrekkelig kontakt med dine medstudenter Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
24
24 Tilstrekkelig kontakt med studenttillitsvalgte Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
25
25 Tilstrekkelig kontakt med karriererådgivingen Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
26
26 Tilstrekkelig kontakt med informasjonsskranke/studenttorg o.l. Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
27
27 Tilstrekkelig kontakt med psykososial rådgivningstj. fra samskipnaden Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
28
28 Tilstrekkelig kontakt med tilr.tjenestene for studenter med nedsatt funksjonsevne Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
29
29 Tilstrekkelig kontakt med studentprestene Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
30
30 Tilstrekkelig kontakt med internasjonalt kontor Andel av alle studenter i gruppene som sier hhv. at kontakten i stor – eller meget stor grad er tilstrekkelig, og at den i liten – eller meget liten grad er det ift. deres behov
31
31 Tilfredshet Basene for disse spørsmålene er de som har brukt tjenestene/tilbudene. Dette omfatter også de som bruker dem sjeldnere enn hvert semester, som dermed vurderer en tjeneste på bakgrunn av en erfaring de har gjort for lenge siden. På den andre siden vil i utgangspunktet misnøye nettopp medføre at færre bruker tjenesten.
32
32 Tilfredshet blant de som bruker tjenesten minst 1 gang per semester 14% av brukerne i semesteret er misfornøyde med tilretteleggingstjenesten, og 9% er misfornøyde med den psykososiale rådgivningstjenesten til samskipnaden.
33
33 De neste sidene viser tilfredsheten med tjenestene blant brukere (uavhengig av når), samt i undergrupper på UiO. Dette er vist i form av skalagjennomsnitt 0 – 100, og gir en oversikt over likheter og forskjeller i tilfredshet mellom gruppene. Merk at basene for HiNesna er små (der de vises).
34
34 Studieveiledere Basestørrelsene ligger i tabellen bak grafikken. Dobbeltklikk for å åpne
35
35 Karriererådgivingen Basestørrelsene ligger i tabellen bak grafikken. Dobbeltklikk for å åpne
36
36 Informasjonsskranke/studenttorg o.l. Basestørrelsene ligger i tabellen bak grafikken. Dobbeltklikk for å åpne
37
37 De psykososiale rådgivningstjenestene fra samskipnaden Basestørrelsene ligger i tabellen bak grafikken. Dobbeltklikk for å åpne
38
38 Tilretteleggingstjenestene for studenter med nedsatt funksjonsevne Basestørrelsene ligger i tabellen bak grafikken. Dobbeltklikk for å åpne
39
39 Studentprestene Basestørrelsene ligger i tabellen bak grafikken. Dobbeltklikk for å åpne
40
40 Internasjonalt kontor Basestørrelsene ligger i tabellen bak grafikken. Dobbeltklikk for å åpne
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.