Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Pressetreff, 23. mars 2015 Henry Gaarde, adm. direktør Brakar as Reisetall og kundetilfredshet 2014.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Pressetreff, 23. mars 2015 Henry Gaarde, adm. direktør Brakar as Reisetall og kundetilfredshet 2014."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Pressetreff, 23. mars 2015 Henry Gaarde, adm. direktør Brakar as Reisetall og kundetilfredshet 2014

3 Reisetall 2014

4 Utvikling 2012-2014 Antall registrerte reiser inkl. Brakar 9/14 og bestillingstransport.

5 Antall registrerte reiser pr område Område20132014Endring antallEndring % Røyken og Hurum 766 344 789 565 23 221 3,0 Drammen4 258 9894 255 717 -3 272 -0,08 Lier1 534 5491 499 558 - 34 991 -2,3 Nedre Eiker1 139 7681 097 764-42 004 -3,7 Øvre Eiker1 040 5071 053 109 12 602 1,2 Ringerike 862 443 820 042 -32 401 -3,8 Kongsberg 606 704 608 522 1 818 0,3 Hallingdal 370 353 372 773 2 420 6,5 Tabellen viser antall reiser registrert i Brakars billettsystem i 2014. I tillegg kommer reiser med andre tilbud og Ruters linjer i Røyken og Hurum.

6 Kundetilfredshet 15345491499558-34991

7 Kundetilfredshet 2014 Kundetilfredshet måles fortløpende hvert år. Første gang vi måler tilfredshet på Ringerike. Tall fra Ringerike er foreløpig ikke sammenliknbare fordi de måles på annen måte. Undersøkelse i linjer lengst nord i fylket er ikke mulig å bryte ned på område pga. for lite datagrunnlag. Undersøkelsene blir gjennomført av Epinion as. Antall respondenter 2014: 1 995

8 Kundetilfredshet Buskerud R=1995 Epinion as Andel som er meget godt tilfreds eller tilfreds.

9 Kundetilfredshet Buskerud Andel som er meget godt tilfreds eller tilfreds. R=1995 Epinion as

10 Andel som er meget godt tilfreds eller tilfreds.

11 Tall per område

12 Reiser i Drammen 2013-2014 Linje20132014EndringEndring % 3Kastanjesletta-Fjell12350311271583365522,96 4Bera - Kniveåsen5819545874885534 0,90 5Tors vei50461651220275861,50 6Liejordet-Fjell528371520181-8190-1,5 15Underlia-Austad skog10142378335-23088-22 16Skoger-Mehlen5738644264-1312222,9 21Strøtvet-Drammen-Tolerud111198102489-8709-7,80 22Svingen o/Konnerud433494418343-15151-3,4 24 Drammen-Konnerud- Eikerdelet 38987339579859251,50 25Drammen-Gulskogen25635626218658302,20

13 Drammen, Lier og Nedre Eiker 2013 - 2014 Andel som er meget godt tilfreds eller tilfreds.

14 Drammen, Lier og Nedre Eiker mot Buskerud totalt Andel som er meget godt tilfreds eller tilfreds.

15 Reiser i Røyken og Hurum 2013-2014 Linje20132014EndringEndring % 6 081Røyken - Drammen392263402 0119 7482,40 6 082Katrineåsen - Røyken stasjon72916494-797-10,90 6 083Hyggen - Røyken - Slemmestad42928476074 67910,9 6 084Røyken -Sætre774169009612 68016,4 6 085Sætre-Tofte-Drammen14489215782512 9338,9 6 086Verket - Sætre4369339787-3 906-8,9 6 088Skoleruter249850392 541101 6 089Skoleruter5536340706-14 657-26 I tillegg er det registrert ca 200 000 reiser med Ruters linjer i området.

16 Røyken og Hurum 2013-2014

17 Røyken og Hurum mot Buskerud totalt

18 Reisetall Kongsberg og omegn Kongsberg by 258 451232 567 -25 884-11,1 % Hele området 606 704608 522 1 8180,30 %

19 Kongsberg 2013-2014

20 Kongsberg mot Buskerud totalt

21 Kundetilfredshet Ringerike 2014

22 Reiser i Hallingdal 2013-2014 Område20132014EndringEndring % N. Hallingdal860449140753636,2 Ø. Hallingdal225494218599-6895-3 Hemsedal6348262762-720-1,1


Laste ned ppt "Pressetreff, 23. mars 2015 Henry Gaarde, adm. direktør Brakar as Reisetall og kundetilfredshet 2014."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google