Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

AntiChurn MBB Januar pr. 9 januar 2011. MBB AntiChurn januar 2012 Bakgrunn –Det forventes fortsatt høy churn på MBB kundene –Dette skal vi forhindre ved.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "AntiChurn MBB Januar pr. 9 januar 2011. MBB AntiChurn januar 2012 Bakgrunn –Det forventes fortsatt høy churn på MBB kundene –Dette skal vi forhindre ved."— Utskrift av presentasjonen:

1 AntiChurn MBB Januar pr. 9 januar 2011

2 MBB AntiChurn januar 2012 Bakgrunn –Det forventes fortsatt høy churn på MBB kundene –Dette skal vi forhindre ved å kjøre målrettet aktivitet til kundene. Budskap –Tilby supertilbudet på 69 kr. pr. mnd i 6 av 12 mnd, samt nytt modem til kunder med gammelt modem Samme aktivitet som i slutten av september, okt, nov og des. Men i Januar gjelder det kun disse kundene, tilbudet er ikke åpent i alle kanaler. Respons for bestilling av modem må skje ved tlf. og bestilling av nytt abonnement via kampanjeside Målgruppe A: Alle aktive MBB kundene som er på vei ut av binding eller utenfor binding (Inkl. PSDR: Connect Evening( –Kunder i mnd 11 av bindingstiden og kunder utenfor binding med forbruk over 20 MB 1. Kunder mellom 20 MB – 500 MB (Small) 2. Kunder mellom 500 MB – 6 GB (Medium)) 3. Front L og XL til kunder med høyt forbruk over 6GB B. Kunder som har gammelt modem modell E220. skal få justert budskap med fokus på modem Totalt. Ca 5000 kunder Konverteringsregler –12 nye måneders avtaletid på MBB –Kunden skal legges på samme BAN Kanal og tidspunkt –TM til kunder vi har mobilnr. til. : E-mail til de vi har epostadresse –Postkort til kunder vi ikke har eposadresse eller mobilnr. –TM oppfølging – kunder som har mottat eDM og Postkort der Bring kan matche på telefonnummer Fil leveres 10 januar, eDM 11 januar

3 Eksempel på eDM Fokus på 69,- i 6 mndFokus på nytt modem

4 Eksempel på DM Til kunder med fokus på L og XL

5 DM til kunder med fokus på nytt modem


Laste ned ppt "AntiChurn MBB Januar pr. 9 januar 2011. MBB AntiChurn januar 2012 Bakgrunn –Det forventes fortsatt høy churn på MBB kundene –Dette skal vi forhindre ved."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google