Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

1 PEDAGOGISK BRUK AV DIGITALT VERKTØY I UNDERVISNINGEN.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "1 PEDAGOGISK BRUK AV DIGITALT VERKTØY I UNDERVISNINGEN."— Utskrift av presentasjonen:

1 1 PEDAGOGISK BRUK AV DIGITALT VERKTØY I UNDERVISNINGEN

2 2 Kunnskapsløftet

3 3 Formlikhet Selvportrett

4 4 Forhold A1

5 5 Drøfting av antall løsninger A2

6 6 Perspektiv A3

7 7 Lineær funksjon A4

8 8 Lineær regresjon Eget forsøk Teoretisk regresjon A5

9 9 Polynomregresjon Ved å endre glideren, får du første, andre eller tredjegradsregresjon. Fint utgangspunkt for diskusjon. A6

10 10 R2 Våren 2009

11 11 Innlegging av tallene i regnearket gir verdifull forståelse A7

12 2T Høsten 2008 Oppgave 3

13 13 2T Høst 2008 Oppgave 3 A8

14 2T EKSAMEN H 08 Oppgave 6

15 15 2T Høsten 08 Oppgave 6 A9

16 2T Eksamen H08 Oppgave 6 Med CAS-verktøy

17 17 Ved regning

18 18 Logaritmer B10

19 19 Skjæringssetning - Innsenter B11

20 20 Innføring av den deriverte B12

21 21 Derivert fortegn B13

22 22 Derivertsporing B14

23 23 Vendepunkt B15

24 24 B16 Optimering

25 25 Derivert exp 1 B17

26 26 Derivert exp 2 B18

27 27 Integralrektangelmetoden 1 B19

28 28 Integralrektangelmetoden 2 C20

29 29 Asymptoter C21

30 30 Arealsetningen C22

31 31 Periferivinkler C23

32 32 Periodiske funksjoner C24

33 33 Vannstand Bergen 17. oktober 2009 Google: met.no: Vannstandmet.no: Vannstand

34 34 Modellering vannstand Bergen C25

35 35 Integralkurver C26

36 36 Retningsdiagram C27


Laste ned ppt "1 PEDAGOGISK BRUK AV DIGITALT VERKTØY I UNDERVISNINGEN."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google