Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertMartine Bjørnstad Endret for 9 år siden
1
NJFF Ungdomskonferanse 2009 ”GLØD”????? ”Det siler i hendene når fisken biter…”
2
NJFF Ungdomskonferanse 2009 20% av medlemsmassen – stor suksess! Dere har gjort en SUPER jobb!!!
3
NJFF Ungdomskonferanse 2009
4
Aldri hatt større aktivitet Aldri hatt flere medlemmer Aldri hatt så stor mulighet til å bli bedre
5
NJFF Ungdomskonferanse 2009
6
Hvordan beholde dem?
7
NJFF Ungdomskonferanse 2009 Faktorer vi må tenke på for å beholde dem: ”Vi” Alle trenger identitet/ en del av noe mer enn seg selv… Verdibygget Alle vil kjenne mestring! Sosialisering Ingen blir jeger utan å jakte... Erfaring! Eksklusjonsmekanisme Mann-id, de andres blikk…. Markedsføre i ungd. medium Nettby, facebook, sms, mail Innholdet Eksistensielle behov, kule, tøffe, sitrande, trad…
8
NJFF Ungdomskonferanse 2009 HVA gjør vi konkret som ungdommens turoperatører:
9
NJFF Ungdomskonferanse 2009
10
Hvordan skape større lokal aktivitet?
11
NJFF Ungdomskonferanse 2009 Finne resurssene lokalt i en forening: Ungdommer med glød, kontaktnett, ambassadører, forbilde.. Voksne som ”SER” ungdommene/ vil gjøre noe for dem Jmfr. Åsnes Jogf skule med Ivar Pedersen
12
NJFF Ungdomskonferanse 2009
13
Motivasjon Utveksle erfaringer Sosialt
14
NJFF Ungdomskonferanse 2009 Hvordan ivareta humøret, fellesskapet og kunnskapen blant oss: Felles Facebook gruppe ungdledere, skoleprosj.ansatte, BU-utvalg og Velaug NJFF.no Legge ut foto og turtips ”TUR BANK” Fellestur? Felles i felt….Utveksle…Hordaland/ Oslo…. Felles adm? Lage ”turopplegg-pakker”, men utøve i ulike terreng…
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.