Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertBenedicte Espeland Endret for 9 år siden
1
Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive communication A final thesis in the Master’s Degree in Marketing Management - The Norwegian School of Management - School of Marketing
2
En ny forretningsplattform Internett som kritisk forretningsplattform –Business to business –Business to consumer –Elektronisk handel –Elektroniske transaksjoner Endringer i forretningsstrukturer –Industrier og bransjer –Forbruker- og kjøpsadferd
3
Tema ”Every customer is different, and a good one-to-one marketer not only recognizes this fact, but welcomes it. At the heart of every successful one-to-one marketing campaign lies a very simple principle; to compete in the interactive Age, a business must be willing and able to treat different customers differently” 1999 - Don Peppers & Martha Rogers Økt kunnskap om kundene ; Danner et klarere bilde av kundenes preferanser og har apparatet til å benytte denne informasjonen i all kommunikasjon.
4
En ny konkurransesituasjon Organisasjoner må benytte teknologi for å oppnå konkurransefortrinn ; –integrere bruken av kundedatabaser –integrere interaktiviteten –integrere massetilpasning
5
Vårt Studie Fokus på hver enkelt kundes verdier Fokus på hver enkelt kundes behov Generere gjenkjøp
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.