Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Medlemsnett -enklere og smartere hverdag for lag og foreninger Tor Inge Skjøtskift Banksjef Lerkendal 15. mars.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Medlemsnett -enklere og smartere hverdag for lag og foreninger Tor Inge Skjøtskift Banksjef Lerkendal 15. mars."— Utskrift av presentasjonen:

1 Medlemsnett -enklere og smartere hverdag for lag og foreninger Tor Inge Skjøtskift Banksjef Lerkendal 15. mars

2 Bakgrunn for vår tilstedeværelse; Samarbeidsavtalen SMN bidrar årlig med ,-. Midlene brukes til den oppfølgingen hver enkelt prosjektklubb får gjennom ett år for å kunne oppnå status som Kvalitetsklubb. Prosjektklubbene får en kontinuerlig bistand av mentorer og fageksperter innenfor alle de kriterieområder som er gjeldende for å oppnå status som Kvalitetsklubb. SMN bidrar 2-3 ganger pr. år med kompetanse- og kunnskapsoverføring innenfor de felter hvor SMN har sin spisskompetanse og hvor klubbene har tilsvarende behov for kompetanse. SMN skal profileres som Trøndelag Fotballkrets sin hovedsamarbeidspartner innen klubbutvikling og da spesifikt med tanke på Kvalitetsklubb. Vi vil jobbe for å bli assosiert med utviklings- og kvalitetsarbeid som forbundet gjør i klubbene og få en mulighet til å komme i dialog med inntil 15 klubber for vårt bidrag.

3 Målepunkter for samarbeidet Alle klubbene bruker Medlemsnett / vår lag og foreningspakke Relasjon til kretsen –Hovedbankforbindelse –Tilrettelegge arena/samlinger hvor vi treffer kvalitetsklubbene –Synliggjøre samarbeidspartneren Det er en god og tett relasjon mellom klubb og lokalt bankkontor –Kompetanseoverføring –Kundetilgang

4 Slik var det før….. ”Fakturaene for kontingent skal snart ut. Nok en kveld med slikking av konvolutter...” ”Skjønner ikke helt disse innbetalingene. Hvem har betalt og hvem har ikke? Ja ja, jeg får vel bruke helgen på å finne ut av det.... ” ”Tur til Danmark om en uke. Jeg må sende en viktig beskjed til alle juniorene...og noen av dem har ikke e-postadresse. Hjelp!”

5 Medlemsnett gir Smartere og enklere medlemshåndtering Enkel fakturering av alle medlemmer –via post, e-post eller e-faktura Automatisk avstemming av innbetalinger –KID Kommunikasjon med medlemmene –e-post og sms Samler banktjenestene lag og foreninger har behov for Nettbasert tilgjenglighet Alt på ett sted

6 Medlemsnett –Fullstendig oversikt og kontroll Foreningskonto –Dekker foreningens behov for daglige inn- og utbetalinger Nettbank bedrift - nettbankløsning også for lag og foreninger –God oversikt –Enklere å betale regninger Elektronisk meldingstjeneste –Melding om innbetaling til e-post Betalingskort –Forenkler innkjøp på vegne av foreningen

7 Administrasjon og arbeidsfordeling Enkelt å gi tilgang for flere personer Tilpasses ansvarsfordelingen som eksisterer hos dere

8 Medlemstjenester Enklere og bedre oversikt Fullstendig oversikt over medlemmene Enkelt å administrere Import av medlemslister Mulighet for å registrere firma Hente ut nødvendige rapporter

9 Fakturering og innbetalingstjenester En unik betalingsmotor som gjør betalingsproblematikken enklere og mer effektiv Enklere å sende ut faktura til alle medlemmer Forenkler innkrevingen av medlemskontingent, salg og fakturering Tilpasset for eFaktura, AvtaleGiro, e-post og fakturaprint Mulighet for å lage fiktive inntektskonti Faktura- og purregebyr

10 God kommunikasjon med medlemmene Informasjon tilgjenglig når du og dine medlemmer trenger det Kommunikasjon med medlemmene vil i størst mulig grad gå gjennom e-post Mulig å sende SMS, noe som er nyttig dersom e-post vil ta for lang tid SMS er forhåndskjøpt med nedtelling ved bruk

11 NIF Integrasjon Godkjent for idrettslag tilknyttet «idrettsregisteret» Idrettsregistreringen gjennomføres fra 2. januar til 31. januar Tallene danner grunnlag for ulike økonomiske støtteordninger Tallene kan rapporteres via Medlemsnett

12 Priser Etablering kr 1.500,- Månedspris kr 499,- (inkl.mva) Transaksjonspriser –Fakturaprintkr 16,- + mva ekstra arkkr 1,00 –SMSkr 0,60 + mva –eFakturakr 5,25 –AvtaleGirokr 4,25 –OCRkr 1,75

13 Enkelt å komme i gang Brukerveiledning Oppstartsmanual Hjelpetekster

14 Trenger du hjelp? Ring Kundesenter bedrift på tlf mellom kl og e-post:

15 Oppsummering Smartere og enklere medlemshåndtering Smartere og enklere fakturering og avstemming av innbetalinger Enklere og raskere kommunikasjon til medlemmene Frigjør tid til andre aktiviteter Fokus på medlemmene Enklere hverdag Fra papir til elektronisk Tilgjengelig på web, hvor om helst når som helst


Laste ned ppt "Medlemsnett -enklere og smartere hverdag for lag og foreninger Tor Inge Skjøtskift Banksjef Lerkendal 15. mars."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google