Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Dekningskampanje september 2014 Fokus på dekning gir resultater Uke 35B2C Massekom Best i test 7 fylker Riks og lokal annonsering Uke 35PR pressemelding.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Dekningskampanje september 2014 Fokus på dekning gir resultater Uke 35B2C Massekom Best i test 7 fylker Riks og lokal annonsering Uke 35PR pressemelding."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Dekningskampanje september 2014 Fokus på dekning gir resultater Uke 35B2C Massekom Best i test 7 fylker Riks og lokal annonsering Uke 35PR pressemelding Rogaland 12 nye Rogaland-kommuner med 4G Uke 36B2C Massekom Rogaland Lokal annonsering Uke 36B2C CRM Rogaland Lokal sms utseendelse Uke 37B2B Massekom Rogaland Lokal annonsering Uke 37B2B Informasjonsfilm Interne kanaler fra Uke 40Utbygging fremover Internal Relation/Identifier 0.1 Draft

3 FOKUS PÅ DEKNING GIR RESULTATER Kjennskapen til at vi har 4G har økt betydelig, og avstanden opp til Telenor er redusert Andel som sier vi ikke har god nok dekning for de er betydelig redusert. Preferansen til NetCom har økt. Vi ser en veldig positiv utvikling i salget. Vi har hatt redusert churn i perioden. yyyy-mm-dd or Month dd, yyyyInternal /Relation/Identifier 0.1 Draft2 Konklusjonen er altså at vi er på rett vei, og at det vi gjør fungerer. «Baksiden» av medaljen er at når vi snakker om dekning så skapes også forventinger. For noen så innfris ikke disse, og det er ofte disse vi/dere hører fra. Da er det greit å ha med seg det store bildet og der er tallenes klare tale «Flere har nå et positivt inntrykk av NetCom sin dekning». Hvilken operatør tilbyr 4G Salg, preferanse og dekningsoppfattelse

4 B2C Massekom lokalt – Best i test 7 fylker Uke 35 Annonseres på følgende steder: Møre og Romsdal, Akershus, Oslo, Hordaland, Vest-Agder, Sør-Trøndelag og Telemark. Internal Relation/Identifier 0.1 Draft TV og radiospott uke Lokale annonser med påfølgende taktisk tilbud uke 35 og 36

5 PR Pressemelding Rogaland Uke 36 Pressemelding sendt til Rogalandsmedier 3. september Fått dekning i de store avisene Gjesdalbuen og Solabladet Ligger på intranett og netcom.no Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Intranett og netcom.no no/netcom/Pages/2014_09_08_D ekning_Rogaland.aspx presse https://netcom.no/dekning/dekn ingsnyheter/artikkel/- /journal_content/56_INSTANC E_Zlb4/10156/

6 B2C Rogaland – Dekningsutbygging Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Uke 36 startet kommunikasjon rundt dekningsutbyggingen i Rogaland. Medieplanen oppdateres jevnlig. Annonser lokalavis StederAvisU/35U/37U/38U/39U/40 SolaSolabladet4/911/9 Sandnes og Stavanger Stavanger Aftenblad 4/910/9 RandabergBygdebladet Randaberg og Rennessøy 4/911/9 StrandStrandbuen5/910/9 GjesdalGjesdalbuen4/911/9 Klepp og Time Jærbladet5/910/9 Lund og Sirdal Agder (Flekkefjords Tidende) 1/10 Eigersund, Sokndal, Bjerkreim Dalane Tidende1/10 Hå (Klepp og Time tas med) Jærbladet1/10 Medieplan Rogaland

7 B2C CRM Lokal SMS Uke 36 Internal Relation/Identifier 0.1 Draft EksempelSMS I binding Skrudd på 4G «Hei! Her er en god nyhet! Nå har vi bygget ut og skrudd på 4G- dekning for dere i «SubAddress.MunicipalityName». Det betyr at dere kan nyte godt av lynrask superdekning og utnytte mulighetene i abonnementet bedre. Se netcom.no/dekning for mer informasjon. Mvh oss i NetCom» Uten binding med butikk Økt 4G «Hei! Her er en god nyhet! Nå har vi bygget ut og økt 4G-dekningen i «SubAddress.MunicipalityName», slik at enda flere kan nyte godt av vår lynraske superdekning. Gå inn på netcom.no/dekning for mer informasjon. Ikke alle eldre telefoner støtter den raske 4G- teknologien. Trenger du ny for å få full fart? Stikk innom vår butikk på Kvadrat, ring eller sjekk netcom.no for gode tilbud. Mvh oss i NetCom» Ca SMS ble sendt ut til privat kunder 5. september Ulike SMS budskap: Avhengig av om kunden er i binding Om hun/han bor i nærheten av butikk Om det er økt eller skrudd på 4G.

8 B2B Massekom Rogaland Uke 37 Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Annonse lokalavis Lokal annonse i Stavanger Aftenblad Responskanaler: NBS Stavanger netcom.no/bedrift Medieplan Avis U/37U/38U/39 Stavanger Aftenblads.58/916/922/9

9 B2B Informasjonsfilm Uke 37 Internal Relation/Identifier 0.1 Draft SuperdekningTema Dekningsfilmen er et resultat av dekningsprosjektet som består av privat, bedrift, kommunikasjon og teknisk. Det er totalt seks filmer med ulike tema innenfor dekning: 1. Overordnet film Interessevekker for emnet 1. Hvordan kan man ringe med telefonen? 2. Hvordan kan man surfe med telefonen? 3. Hva er 4G? 4. Superdekning 5. Hva mener Eirik Newth om fremtiden? https://www.youtube.com/watch?v=29fP37KPv24

10 Fortsettelse – Dekningsutbygging Internal Relation/Identifier 0.1 Draft Annonser lokalavis Medieplan Rogaland 1.Ny pressemelding sendes ut 2.Lokal SMS til kunder i områdene 3. Lokal annonser og bannere Mediekanal 4041 Lokalavis StederAviser HåJærbladet 01.okt06.okt LundAgder (Flekkefjords Tidende) 01.okt06.okt Sirdal*Agder (Flekkefjords Tidende) ( usikker) 01.okt06.okt EigersundDalane Tidende 01.okt06.okt SokndalDalane Tidende 01.okt06.okt BjerkreimDalane Tidende 01.okt06.okt Uke 39: kommer andre runde i Rogaland. Uke 45: Starter kommunikasjon rundt dekningen i Hordaland. Oppstart av utbygging av basestasjoner med 4G teknologi er begynt i Tromsø. Det betyr at Tromsø vil få 4G dekning innen utgangen av året. Vi jobber med plan for videre utbygging i nord og det vil skje mye i 2015.


Laste ned ppt "Dekningskampanje september 2014 Fokus på dekning gir resultater Uke 35B2C Massekom Best i test 7 fylker Riks og lokal annonsering Uke 35PR pressemelding."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google