Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

SuperOffice CRM MultiCase

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "SuperOffice CRM MultiCase"— Utskrift av presentasjonen:

1 SuperOffice CRM MultiCase
”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register” Integrasjon SuperOffice CRM MultiCase

2 Opprette en ny kunde eller leverandør fra SuperOffice til MultiCase

3 Opprette ny kunde/leverandør.
Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i MultiCase. Trykk ERP.

4 Opprette ny kunde/leverandør.
Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i MultiCase. Velg riktig klient/firma i MultiCase og legg til kunde eller leverandør.

5 Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett
Hvis det finnes en kunde i MultiCase med like navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i MultiCase kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett

6 I Oppsett kan det settes obligatoriske valg som bruker må ta stilling til, før det er mulig å opprette en ny kunde eller leverandør.

7 Reskontro nr fra MultiCase er automatisk oppdatert.

8 Synkronisering av kunder og leverandører.

9 I SuperOffice er nå Postadressen oppdatert

10 Synkronisering av kontaktpersoner

11 Ved oppretting av kontaktpersoner åpne Personkort og trykke ERP.

12 Systemet vil kontrollere om kontaktpersonen finnes i MultiCase fra før.

13 Synkronisering av prosjekt

14 Hvis prosjektet ikke finnes i MultiCase. Trykk ERP.
Opprette ny Prosjekt. Hvis prosjektet ikke finnes i MultiCase. Trykk ERP.

15 Oppsett SuperOffice Admin

16 En regel for kunde, en for leverandør, en for partner(kunde/leverandør), en for kontaktperson og en for prosjekt. I SuperOffice Admin settes hvilke felt som synkroniseres og retning, pluss andre regler i synkronisering.

17 I SuperOffice Admin settes hvilke felt som skal besvares ved oppretting av ny kunde eller leverandør.

18 I SuperOffice Admin settes rekkefølge på de ulike feltene.

19 SuperOffice CRM <- MultiCase
”Med full oversikt over ordre og leveringsstatus, åpne poster og historiske faktura, øker du servicegraden og dine kunderelasjoner.” ”Prosjektoversikt fra prosjektregnskap til bilagsnivå skaper full kontroll i prosjektet” ”Kunne åpne en kopi av alle elektronisk bilag/faktura er besparende” Rapportering SuperOffice CRM <- MultiCase

20

21 Åpne poster

22 Åpne poster. Åpne og forfalte poster.
Sortert etter eldste forfalte post. Forfalte poster er RØD. Åpne poster er BLÅ Alle beløp er inkl. mva

23 Vi ønsker å se nærmere på en av de åpne postene i MultiCase og trykker på Faktura nr.

24 Detaljer fra fakturaen.

25 Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt.
Meny. Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt.

26 Viser kun forfalte poster

27 Viser kun ikke forfalte poster

28 Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro.
For valgfri periode. Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro.

29 Viser Budsjetterte og Virkelig tall fordelt pr. periode/år.

30 Valgfri periode. Velg mellom Alle historiske data Denne perioden
Siste 3 måneder I fjor I forfjor

31 Tilbud / Ordre

32 Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i MultiCase.
Tilbud/Ordre. Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i MultiCase.

33 Vi åpner en ordre for å se hva som er levert og hva som er i rest.

34 Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr
Meny Vi kan velge mellom Ordre / Tilbud Kun Ordre Kun tilbud Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr

35 Ordre fordelt pr. produkt.
Vi velger et av produktene ved å trykke på produktnummer

36 Dette produktet finne i flere ordrer.

37 Faktura historikk

38 Fakturert. Meny som viser Faktura historikk Bare faktura
Bare kreditnota Fordelt pr. produkt Fordelt pr. selger

39 Detaljer fra fakturaen.

40 Faktura fordelt pr. produkt.

41 Faktura fordelt pr. selger.

42 Oppsett

43 Meny. Da ABB Installasjon AS er både kunde og leverandør i MultiCase kan en velge om en skal rapportere på kunde data eller leverandørdata. Admin og oppsett er systemoppsett, slik at løsningen fungerer optimalt for hver bruker.

44 Takk for oppmerksomheten.


Laste ned ppt "SuperOffice CRM MultiCase"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google