Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertAase Holt Endret for 9 år siden
2
Stavanger Turnforening
3
Hvorfor samarbeide med STF i merkevarebyggingen? Stavangers desidert største idrettslag –Pr. dato 2.100 medlemmer. Disponerer sin egen hall Foreningen har et positivt omdømme –Lange tradisjoner, etablert 17. mai 1861. Foreningen/sporten assosieres med: –sunnhet –helse –eleganse –estetikk
4
STF disponerer sin egen hall. STF eier sin egen hall (1200 m2) som ligger sentralt i Stavanger. I tillegg er der et attraktivt uteområde med mange muligheter. Hallen inneholder utenom selve gymnastikksalene diverse mindre rom egnet til kurs/selskaper etc. Hallen har kafeteria med kiosk og kjøkken. Gode parkeringsmuligheter på egen tomt.
5
Anvendelsesmuligheter for hall/uteområde: Helsefremmende tiltak –for eksempel i samarbeid med Bedriftshelsetjenesten Teambuilding Aktivitetsdag for hele familien Bedriftsidrett –landhockey, innefotball etc. Juletrefester Firmafester/julebord
6
Eksponering Hver dag besøkes hallen av ca. 400 mennesker. Mange arrangementer/stevner. Juletrefester for mange store firmaer. Stor eksponering i folketoget 17. mai. 17. mai-komiteen kåret i 2001 STF til beste innslag i folketoget.
7
Visjon og mål for STF: Visjon: –Gjennom gode aktivitetstilbud og aktiv profilering av disse skal vi vise at gymnastikk og turn er en idrett for alle. –Vi vil vise at i gymnastikk og turn legges grunnlaget for god helse, trivsel, styrke, utholdenhet, motorisk utvikling og gode idrettsprestasjoner. –Medlemmene skal føle tilhørighet til foreningen. Mål: –Øke medlemstallet med 5 % hvert år. –Øke aktiviteten i hallen (egne aktiviteter + utleie). –Utøvere i OL-grenene på høyt nasjonalt nivå, dvs. senior- og juniorutøvere på landslaget i RS, turn kvinner og turn menn.
8
Strategi Gjennom satsing på et stort og variert tilbud med dyktige trenere/instruktører og god organisering, skal disse målene nås.
9
Vi håper å få med oss en del av næringslivet for å bidra til å skape et best mulig fundament for å nå våre mål. Vi er samtidig klar over at det må være gjensidig nytte i et samarbeid for begge parter. Vi mener bestemt at vi er i stand til å gi våre samarbeidspartnere en svært tilfredsstillende profilering.
10
Hvordan ser vi for oss et samarbeid? 2 typer sponsorpakker: –skiltreklame –hovedsponsor
11
Skiltreklame Rundt hele hallen innvendig er der et rekkverk som egner seg til reklameskilt. Dette illustreres på det neste lysbildet. Et skilt på 2 x 1 m koster kr 2.500 pr. år (i tillegg kommer skiltproduksjon på ca. kr 2000) Vi ordner alt det praktiske når vi har signert en avtale. Avtaleutkast vedlegges.
13
Hovedsponsor STF håper å få etablert et samarbeid med en hovedsponsor som ser verdien i å bli identifisert med det STF står for.
14
Tilbud til hovedsponsor: Hovedsponsor vil få eksklusive profileringsrettigheter i hall, utenfor hall, på utstyr, drakter, medlemskort, stevner, annonser etc. Disponering av turnhallen ukedager før kl. 15.00, samt i helger. Anvendelse av STF’s kompetanse 30 gratis medlemskort
15
Priser: Eksklusive profileringsrettigheter: –Kr 100.000 pr. år. Disponering av turnhallen: –Pr. ”fastdag” pr. år: Kr 15.000 –Pr. enkeltdag på dagtid: Kr 500 Anvendelse av kompetanse: –Kr 500 pr. time (instruktører etc.)
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.