Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Stavanger Turnforening Hvorfor samarbeide med STF i merkevarebyggingen? Stavangers desidert største idrettslag –Pr. dato 2.100 medlemmer. Disponerer.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Stavanger Turnforening Hvorfor samarbeide med STF i merkevarebyggingen? Stavangers desidert største idrettslag –Pr. dato 2.100 medlemmer. Disponerer."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Stavanger Turnforening

3 Hvorfor samarbeide med STF i merkevarebyggingen? Stavangers desidert største idrettslag –Pr. dato 2.100 medlemmer. Disponerer sin egen hall Foreningen har et positivt omdømme –Lange tradisjoner, etablert 17. mai 1861. Foreningen/sporten assosieres med: –sunnhet –helse –eleganse –estetikk

4 STF disponerer sin egen hall. STF eier sin egen hall (1200 m2) som ligger sentralt i Stavanger. I tillegg er der et attraktivt uteområde med mange muligheter. Hallen inneholder utenom selve gymnastikksalene diverse mindre rom egnet til kurs/selskaper etc. Hallen har kafeteria med kiosk og kjøkken. Gode parkeringsmuligheter på egen tomt.

5 Anvendelsesmuligheter for hall/uteområde: Helsefremmende tiltak –for eksempel i samarbeid med Bedriftshelsetjenesten Teambuilding Aktivitetsdag for hele familien Bedriftsidrett –landhockey, innefotball etc. Juletrefester Firmafester/julebord

6 Eksponering Hver dag besøkes hallen av ca. 400 mennesker. Mange arrangementer/stevner. Juletrefester for mange store firmaer. Stor eksponering i folketoget 17. mai. 17. mai-komiteen kåret i 2001 STF til beste innslag i folketoget.

7 Visjon og mål for STF: Visjon: –Gjennom gode aktivitetstilbud og aktiv profilering av disse skal vi vise at gymnastikk og turn er en idrett for alle. –Vi vil vise at i gymnastikk og turn legges grunnlaget for god helse, trivsel, styrke, utholdenhet, motorisk utvikling og gode idrettsprestasjoner. –Medlemmene skal føle tilhørighet til foreningen. Mål: –Øke medlemstallet med 5 % hvert år. –Øke aktiviteten i hallen (egne aktiviteter + utleie). –Utøvere i OL-grenene på høyt nasjonalt nivå, dvs. senior- og juniorutøvere på landslaget i RS, turn kvinner og turn menn.

8 Strategi Gjennom satsing på et stort og variert tilbud med dyktige trenere/instruktører og god organisering, skal disse målene nås.

9 Vi håper å få med oss en del av næringslivet for å bidra til å skape et best mulig fundament for å nå våre mål. Vi er samtidig klar over at det må være gjensidig nytte i et samarbeid for begge parter. Vi mener bestemt at vi er i stand til å gi våre samarbeidspartnere en svært tilfredsstillende profilering.

10 Hvordan ser vi for oss et samarbeid? 2 typer sponsorpakker: –skiltreklame –hovedsponsor

11 Skiltreklame Rundt hele hallen innvendig er der et rekkverk som egner seg til reklameskilt. Dette illustreres på det neste lysbildet. Et skilt på 2 x 1 m koster kr 2.500 pr. år (i tillegg kommer skiltproduksjon på ca. kr 2000) Vi ordner alt det praktiske når vi har signert en avtale. Avtaleutkast vedlegges.

12

13 Hovedsponsor STF håper å få etablert et samarbeid med en hovedsponsor som ser verdien i å bli identifisert med det STF står for.

14 Tilbud til hovedsponsor: Hovedsponsor vil få eksklusive profileringsrettigheter i hall, utenfor hall, på utstyr, drakter, medlemskort, stevner, annonser etc. Disponering av turnhallen ukedager før kl. 15.00, samt i helger. Anvendelse av STF’s kompetanse 30 gratis medlemskort

15 Priser: Eksklusive profileringsrettigheter: –Kr 100.000 pr. år. Disponering av turnhallen: –Pr. ”fastdag” pr. år: Kr 15.000 –Pr. enkeltdag på dagtid: Kr 500 Anvendelse av kompetanse: –Kr 500 pr. time (instruktører etc.)


Laste ned ppt "Stavanger Turnforening Hvorfor samarbeide med STF i merkevarebyggingen? Stavangers desidert største idrettslag –Pr. dato 2.100 medlemmer. Disponerer."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google