Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertVegar Johansen Endret for 9 år siden
1
Årets event 2010 Hafslunds miljøfestival for barn Frode Geitvik, Direktør samfunnskontakt
5
Langsiktig fokus: Da verden kom til Sarpsborg
6
8000 på Norges første klimakonsert…
8
Populære artister og programledere
9
Spilte på lag med andre samarbeidspartnere
10
Festival i alle kanaler… Sammensatt markedskampanje (utendørs, print, radio) PR-løp, miljøreportere og blogg Skreddersydde web-sider Interne kanaler DM til barnehager i Oslo Andre elementer: - Fakturavedlegg og kundekommunikasjon - Uttak i sponsorkanaler (spes. VIF) - Mediesamarbeid med lokalavisene i Oslo - Kunnskapskonkurranse i skoleverket - Miljøkonkurranser på web og radio …med mer VIF med nytt budskap på brystet
11
Involvering av barn i forkant - Miljøreportere
12
Egen maskot for barn, Reinar
13
Resultat Arrangementet fikk i snitt terningkast 5, og hele 25 prosent ga det terningkast 6!
14
Antall som fikk med seg at Hafslund sto bak 96%
15
60 % synes det var svært positivt at Hafslund arrangerte miljøfestivalen
16
89 % mener det er troverdig at Hafslund engasjerer seg i miljøsaken
17
Færre som oppfatter Hafslund som et arrogant selskap - nedgang på 6% Rep Trak: + 2 prosent- poeng opp i Q2! Rep Trak: + 2 prosent- poeng opp i Q2!
18
...og noen nominasjoner og priser Gullkorn: Årets virksomhetsprofilering 2009 for CC8 og Barnas klimafestival European Excellence Awards: Nominert som beste nordiske kampanje for CC8 og Barnas klimafestival 2008 Nominert i klassene Energi, og Økologi og Miljø for Hafslunds Miljøfestival 2010 PR News CSR Awards Nominert i kategoriene ”Event: CSR/Green Focus” og ”Mediarelations” for Hafslunds miljøfestival for barn 2010 SPOT Årets event 2010 for Hafslunds miljøfestival for barn 2010
19
www.hafslund.no Frode.geitvik@hafslund.no
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.