Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND."— Utskrift av presentasjonen:

1 Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND

2 Medlemstall 2000 - 2012 2000 2012

3 Fylkesoversikt, 31.12.12 FylkeslagAnt. Bet medl.pr.31.12.11 Ant. Bet medl.pr.31.12.12Antall diff%vis endring ØSTFOLD6451 6263-188-2,91 % AKERSHUS13613 13414-199-1,46 % OSLO5285 5214-71-1,34 % HEDMARK10600 10520-80-0,75 % OPPLAND6836 69551191,74 % BUSKERUD7006 6958-48-0,69 % VESTFOLD4654 4731771,65 % TELEMARK5797 59151182,04 % AUST-AGDER3322 3260-62-1,87 % VEST-AGDER3320 3270-50-1,51 % ROGALAND7330 7291-39-0,53 % HORDALAND6641 6695540,81 % SOGN OG FJORDANE3609 361560,17 % MØRE OG ROMSDAL4817 4556-261-5,42 % SØR-TRØNDELAG8648 8676280,32 % NORD-TRØNDELAG5061 4976-85-1,68 % NORDLAND7251 7187-64-0,88 % TROMS4675 4391-284-6,07 % FINNMARK3738 3706-32-0,86 % Direktemedlemmer Utland21 20-4,76 % SUM118675 117613-1062-0,89 %

4  For organisasjonen  Større påvirkningskraft  Bedre økonomi  Flere kan være med å bidra  For deg  Flere jeger- og fiskervenner  Vervepremier Hvorfor verve?

5  68 vervepremier i vervesortimentet  22 nyheter  Kjente kvalitetsleverandører  I tillegg «Verv en venn – kampanje»  Ny vervepremie lanseres hver måned. Vervepremier

6  Markedsmateriell for foreningene, bestående av:  Foreningsbrosjyre, 1000 stk  Aktivitetskalender, 1 000 stk  Roll-up, 1 stk  Banner, 1 stk  I tillegg Jakt & Fiske og ulike typer vervemateriell  Verdi 10 000 kr. NJFF sponser med 5 000 kr  Bestilles enkelt via www.njff.nowww.njff.no Bli med - pakka

7  Alle lokalforeninger deltar  I hvert fylke kåres to vinnere ved årsslutt:  Størst økning i antall medlemmer  Størst økning i prosent  Premiene kommer fra G – Max og har en verdi på kr 2500 kr Rekrutteringskonkurranse

8  Øker antall arrangementer fra 100 til 150  Øker stimuleringsmidler fra 10 000 til 11 000 kr pr arrangement  Større fokus på rekruttering under arrangementene  Informasjon til foreningene kommer i løpet av måneden Fiskesommer

9  Vervemateriell sendt alle instruktører og ververe  Utvikling av to mobilapper:  Innmelding direkte  Verving  Høyt fokus på www.njff.no og i Jakt & Fiskewww.njff.no Andre tiltak

10  Høyt fokus på å gi barne- og ungdomsmedlemskapet et reelt og godt innhold.  Kontinuerlig utvikling av gode medlemsfordeler  Viktig å gi yte foreninger og fylkeslag god service! Andre tiltak


Laste ned ppt "Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google