Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND."— Utskrift av presentasjonen:

1 Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND

2 Medlemstall

3 Fylkesoversikt, FylkeslagAnt. Bet medl.pr Ant. Bet medl.pr Antall diff%vis endring ØSTFOLD ,91 % AKERSHUS ,46 % OSLO ,34 % HEDMARK ,75 % OPPLAND ,74 % BUSKERUD ,69 % VESTFOLD ,65 % TELEMARK ,04 % AUST-AGDER ,87 % VEST-AGDER ,51 % ROGALAND ,53 % HORDALAND ,81 % SOGN OG FJORDANE ,17 % MØRE OG ROMSDAL ,42 % SØR-TRØNDELAG ,32 % NORD-TRØNDELAG ,68 % NORDLAND ,88 % TROMS ,07 % FINNMARK ,86 % Direktemedlemmer Utland ,76 % SUM ,89 %

4  For organisasjonen  Større påvirkningskraft  Bedre økonomi  Flere kan være med å bidra  For deg  Flere jeger- og fiskervenner  Vervepremier Hvorfor verve?

5  68 vervepremier i vervesortimentet  22 nyheter  Kjente kvalitetsleverandører  I tillegg «Verv en venn – kampanje»  Ny vervepremie lanseres hver måned. Vervepremier

6  Markedsmateriell for foreningene, bestående av:  Foreningsbrosjyre, 1000 stk  Aktivitetskalender, stk  Roll-up, 1 stk  Banner, 1 stk  I tillegg Jakt & Fiske og ulike typer vervemateriell  Verdi kr. NJFF sponser med kr  Bestilles enkelt via Bli med - pakka

7  Alle lokalforeninger deltar  I hvert fylke kåres to vinnere ved årsslutt:  Størst økning i antall medlemmer  Størst økning i prosent  Premiene kommer fra G – Max og har en verdi på kr 2500 kr Rekrutteringskonkurranse

8  Øker antall arrangementer fra 100 til 150  Øker stimuleringsmidler fra til kr pr arrangement  Større fokus på rekruttering under arrangementene  Informasjon til foreningene kommer i løpet av måneden Fiskesommer

9  Vervemateriell sendt alle instruktører og ververe  Utvikling av to mobilapper:  Innmelding direkte  Verving  Høyt fokus på og i Jakt & Fiskewww.njff.no Andre tiltak

10  Høyt fokus på å gi barne- og ungdomsmedlemskapet et reelt og godt innhold.  Kontinuerlig utvikling av gode medlemsfordeler  Viktig å gi yte foreninger og fylkeslag god service! Andre tiltak


Laste ned ppt "Sentrale vekstsatsinger 2013 NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google