Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset. Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset. Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og."— Utskrift av presentasjonen:

1 Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset

2 Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og Hjemme-PC

3 Visuelt - kontaktpunkt

4 Visuelt - chat

5 Statusrapport – erfaringer Størst effekt for bedriftskunder Salgsdrivende – rammeavtaler Erfaringen viser at kundene foretrekker dette fremfor telefon (når det fungerer) Desentralisering – selgerne må prate med kundene – eksempel fra Drammen (Proffnet) Telehuset må vokse med oppgaven – lære sammen med brukerne Resultatenheter kan være en følge av dette Bedre kundebehandling – YES! Rulles ut i hele Telehuset nå frem mot 2007 – altså må tjenesten bli en del av selskapets strategi!

6 Erfaringer så langt Flere medier skal betjenes samtidig Bli avbrutt midt i en chat Oppgraderinger gjennom IT avdelingen Utmerket medie som slår positivt an hos våre store avtalekunder Mye produktspørsmål – varenummer etc – (kanskje ikke så rart når vi har den kun på nettbutikken)

7 KTI - spørreskjema Hva synes du om vår eDialogtjeneste? 1.eDialogtjeneste er et glimrende verktøy i kontakten mellom kunde og bedrift. Men til tross for det, greier Telehuset fortsatt ikke å imponere meg ift kundebehandling. Har lang erfaring i å kontakte dere pr telefon, noe som har vært tilnærmet håpløst. Derfor trodde jeg dette skulle fungere bedre, helt til kundekonsulenten jeg chatter med slutter å besvare spørsmålene mine. eDialogtjenesten deres er meget bra, men det hjelper ikke så lenge konsulentene ikke besvarer direkte spørsmål! 2.Så langt er jeg skuffet, da jeg aldri fikk svar på spørsmålet mitt. Jeg fikk ikke noe svar i det hele tatt. 3.Kjempefin! 4.Første gang jeg prøver. Fikk raskt "Heisann, hva kan jeg hjelpe deg med" Etter det skjedde det ikke noe. Fikk ikke tilbakemelding/svar på mitt spørsmål, brøt forbindelsen etter 15 minutter. Ser ut til at telefon fortsatt er best, selv om det kan være lang ventetid får man i alle fall et svar... 5.Dette var greit! Jeg kan slå opp på nettsider parallelt med dialogen, og er litt mindre "opptatt", og dermed litt friere, enn om jeg sitter i en telefon. 6.Enkelt og behagelig måte å få svar på

8 KTI forts. 7.Synes det var veldig bra. Likevel er det en del "småspørsmål" jeg kunne tenkt meg å stille, som kanskje bedre hadde egnet seg over telefon. Av og til er det lettere å formulere seg muntlig, når man er i litt ukjent farvann og ikke har spm helt klart formulert. 8.Ekstremt god tjeneste, svar med en gang nesten, kunne kankje fått flere til å holde vakt, det virket som den personen jeg chattet med hadde hastverk, defor hadde han sikkert mange skrivefeil. Ellers bare bra. 9. Fikk ikke kontakt med noen.... Da blir det ikke så mye å synes. 10. Veldig bra tjeneste!! 11. Det fungerte veldig fint. Dette har jeg aldri opplevd før, men det virket veldig profesjonelt. Kundene blir tatt på alvor på denne måten og det er svært viktig! 12. God idé. Funket jo ikke. skrev en henvendelse og ventet på kontakt. Så viste det seg at ingen operatører var tilkoblet og jeg kommer videre til å sende en henvendelse, men da ble meldingen jeg hadde skrevet borte. så da ble jeg sur og lukket hele vinduet. 13. Ventetidsindikatoren kunne vært mer nøyaktig. Den sto på 9 minutter helt fram til jeg fikk svar. 14. veldig bra, har lenge ettersøkt slike tjenester fra andre firmaer tidligere. 15.Veldig bra, raske og presise svar (veldig bra på produktinfo mv). Kjøpte som følge av servicen! :)


Laste ned ppt "Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset. Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google