Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertIngvild Lindberg Endret for 9 år siden
1
Gruppeøving 15.mars Agenda Pitching med evaluering og diskusjon: Er forretningsideene klare? Gruppearbeid og diskusjon – tema åpent Neste hjemmeoppgave - markedsplan
2
Posisjonering For [Target customer] Who [need/opportunity] [Product] is a [product category] That [benefit] Unlike [prime competition] Our product [prime difference] Positioning, Jack Trout & Al Ries Også i TV boka s. 236 For CIO's in companies with 100-500 computers Who needs to ensure license compliance Silver Bullet is a software license management system That quickly and easily collects and presents the necessary software license information Unlike existing solutions that needs complex installations Our product runs directly from a single computer
3
Til neste gang – 29.mars Jobb med markedsplanen Kilder: - VC kap. 3.4 + TV kap. 11 - http://www.handson.no/Fagstoffhttp://www.handson.no/Fagstoff Gruppevis presentasjon med foiler av de 6 punktene på neste foil, max 4 min. Pensum til 29.mars: - VC kap.7 f.o.m. s.130 + TV kap.18
4
Markedsplanen - Marketing objectives - Target customer (segment) - Product offering (positioning) - Market research - Marketing mix (de fire P’ene) - Sales (implementation of marketing plan)
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.