Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Workshop – Felles målbilde Utkast til agenda og maler.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Workshop – Felles målbilde Utkast til agenda og maler."— Utskrift av presentasjonen:

1 Workshop – Felles målbilde Utkast til agenda og maler

2 2 AGENDA Draft

3 3 Agenda 0830INTRODUKSJON (Jaan Ivar Semlitsch?) 0900Presentasjon – Operations (Per Sigvarsson) 0930Presentasjon – Grossist/Innkjøp (?) 1000PAUSE 1015Presentasjon – Supply Chain (Eva Berger) 1045Presentasjon – Store Design (Hans Petter Døvre) 1115Presentasjon – Marketing (Mathias Håkansson) 1145LUNSJ 1245Presentasjon – Ecom (Trond Andersson) 1315Presentasjon – Aftersales (Lorentz Jacobsen) 1345Presentasjon – ECC (Marie Rudenstam) 1415PAUSE 1430Presentasjon – CRM (Atle Kirkeby) 1500Oppsummering & prioritering 1530Videre arbeid (Atle Kirkeby) 1600SLUTT

4 4 PRESENTASJONMAL Draft

5 Presentasjon av fremtidsplan for [avd.navn] Ledersamling - Elkjøp Nordic 25. april 2013 Prosjekt «Felles målbilde»

6 6 Kundeorientert visjon for avdelingen Her fyller du inn en kortfattet visjon.

7 7 Tiltak fra [avd.navn] for å bedre kundeinnsikt Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt = Lang sikt Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

8 8 Potensial i nye og eksisterende produkt- og tjenesteområder i [avd.navn] Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt = Lang sikt Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

9 9 Hva vi kan kutte ut/standardisere i [avd.navn] Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt = Lang sikt Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

10 10 Hvordan kan [avd.navn] sørge for å skape en bedre Omni-Channel Viktighet (Skala 1 til 6 der 6 er viktigst) Strategisk tiltak Hvilke strategiske tiltak skal gjøres på ditt område som har med kundeinnsikt å gjøre eller som involverer kundeinnsikt Resultat Hva skal være komme ut av det strategiske tiltaket? Tidsramme 1= Kort sikt 2013/14 2= Mellomlang sikt = Lang sikt Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også med tre linjer Og slik vil det se ut her 1

11 11 Interaksjonspunkter med andre avdelinger som er viktige for at [avd.navn] lykkes med sin visjon Interaksjonspunkt Beskrivelse av interaksjonspunktet Avdeling(er) som berøres Hvilke avdeling(er) vil berøres av det aktuelle interaksjonspunkt Koordineringsbehov Hva må koordineres med andre avdelinger Gevinst Beskrivelse av gevinst for selskapet Dette er en test av hvordan testen vil se ut her også på tre linjer Dette er en test av hvordan testen vil se ut Og slik vil det se ut her Her kommer det også tekst

12 12 MAL FOR UTFYLLING UNDERVEIS Draft

13 13 Fremtidsplan fra avdeling: [avd som presenterer] Påvirkning på avdeling: [avd.navn] Kundeinnsikt Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Produkt-/tjenesteområder Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Kutte ut/standardisere Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med? Omni-Channel Konsekvenser Første punkt Andre punkt Hva kan min avd. bidra med?


Laste ned ppt "Workshop – Felles målbilde Utkast til agenda og maler."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google