Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

GÅ UT PRISEN 2014 Et samarbeid mellom Sterk Reklame og JCDecaux.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "GÅ UT PRISEN 2014 Et samarbeid mellom Sterk Reklame og JCDecaux."— Utskrift av presentasjonen:

1 GÅ UT PRISEN 2014 Et samarbeid mellom Sterk Reklame og JCDecaux

2 Følgende byråer er invitert med: Fasett, Kolon, procontra, Al Dente, Oktan, Hey Ho Let’s Go, Melvær & Lien, AD. Moment, Destino, Reload & Drivkraft. Arbeid som sendes inn i GÅ UT PRISEN kan ikke sendes inn i Sterk Reklame. Reklamen som vises skal være godkjent av avsender.

3 What’s in it for byrå & kunde Samtlige innleverte arbeider får 1 reklamebærer (2 faces) i 1 uke. Totalt legger vi opp til 2 uker visning på 5 plasser, hvor det byttes løsninger etter en uke på de 5 valgte plassene.

4 Montering/Vernissage Montering skjer på tirsdagene 21.10 og 28.10. Vernissage-tour gjennom sentrum arrangeres på torsdagene. Samtlige boards merkes med en liten tag, som kommuniserer at den er en del av Gå ut-prisen. Denne produserer JCDecaux.

5 JCDecaux bidrar med… Plakatproduksjon 2 stk montører i 3 timer Eventuelle tilleggsmaterialer til innkjøpspris

6 Husk godkjenning! Alle jobber må godkjennes av JCDecaux innen 3.10 (dette har med leveringstid på tilleggsmateriell, og at spesialløsninger må tilpasses)

7 Premien! Vinneren får en ukes visning Stavanger Roadside, til en verdi av 175 000,-, fritt plassert av JCDecaux. – Plakatproduksjon inngår ikke. … og Vinnerteamet får en helaften på Tango!

8 Fremdriftsplan Bindende påmelding for byråer: Mandag 8.9. Innleveringsfrist: Fredag 7.10. Kl. 23.59. Opphengsperiode: Tirsdag 21.10 – tirsdag 4.11 Vernissage: Torsdag 23.10. og torsdag 30.10 Dokumentasjon: Innen 31.10. Kl. 23.59. Via Sterk Reklame. Prisutdeling: Sterk Reklame fest 14.11


Laste ned ppt "GÅ UT PRISEN 2014 Et samarbeid mellom Sterk Reklame og JCDecaux."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google