Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Kontor i Stockholm, Oslo og København Lang erfaring fra produkt og sw. utvikling innenfor IT og Telecom segmentet Partnere har tidligere etablert selskapene.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Kontor i Stockholm, Oslo og København Lang erfaring fra produkt og sw. utvikling innenfor IT og Telecom segmentet Partnere har tidligere etablert selskapene."— Utskrift av presentasjonen:

1 Kontor i Stockholm, Oslo og København Lang erfaring fra produkt og sw. utvikling innenfor IT og Telecom segmentet Partnere har tidligere etablert selskapene Preseco og Netwise Selskapets utviklere har tidligere jobbet innen utvikling og design for Preseco og Netwise Ca 40 Installasjoner i Skandinavia i løpet av 2011 Nominert og Godkjent av Microsoft som Lync ‘Wave 15’ ISV Visjon Utvikle komplementerende Unified Communications produkter på toppen av Microsoft Lync Server platform Selskap og Produkter

2 Competella – Unified Communications Suite Competella – Unified Communications Suite PC basert Sentralbord Kontakt senter / Call Centre Trafikkanalyse / Rapportmodul Multitennant / Hosted Solution Integrasjon med mobil operatør –Status Push –Kalender API –Katalog API Integrasjon med Exchange –Mail –Kalender –Presence Utvidet “call routing” funksjonalitet –Busy on Busy –Viderekopling ved opptatt –Forsinket viderekopling Avansert søk “Directory Search” SMS, IM / Chat Mail og Fax Integrasjon med Active Directory IVR Routing og Call Back Opplest Fravær

3 Microsoft applications Competella applications Other applications UCMA – Open API Stable / Rich / Open utviklingsplattform Full samtalekontroll på “Lync endpoints” igjennom UCMA API Ikke behov for media gateway for å tilknyttes Microsoft Lync server Nominert og Godkjent av Microsoft som Lync ‘Wave 15’ ISV. Competella – Benytter Microsoft Lync som plattform

4 Competella UCS – System oversikt PSTN Mobile Network

5 Attendant Clients Exchange Server Competella : Business Communicationes Suite Microsoft Lync, UC Managed API Attendant Queue Handling Directory Agent Mobile Presence Gateway Calendar Gateway Presence Gateway Availability Voice Agent Competella Server Pbx PSTN – Mobile Network / PSTN

6 Competella Mobile Presence Gateway Mobil Status Push Kalender API Katalog API Josefin Nordstrand – Busy in mobile Mobile Presence Gateway for Mobiloperatør API: Mobil Status Push API Kalender API Katalog API Active Directory

7 Competella UCS – For et blandet miljø Competella benytter Microsoft Lync og Microsoft Exchange som plattform. Competella er designet for å supportere et blandet tale miljø med Lync, mobile brukere og forrige generasjon PBX’er

8 Tjenester Besvare samtaler fra Hovednummer / gruppenummer i PBX Søk i Competella database etter PBX bruker Kalenderintegrasjon for PBX bruker Overføre samtale til PBX bruker Spørreanrop til PBX bruker Kople direkte til PBX brukers Exchange talepost Tilbakeanrop til sentralbord / ekspedient ved opptatt eller ikke svar «Camp on Busy» med mulighet for tilbakeanrop til sentralbord / ekspedient Parkere samtaler ved søk etter PBX bruker Status på PBX brukers Mobiltelefon (avhenger av status push fra mobiloperatør) Sende SMS til PBX brukers mobiltelefon Sende mail til PBX bruker Opplest fravær for PBX bruker (avhenger av konfigurasjon i PBX og at informasjon er tilgjengelig i SIP). Sette viderekopling ved fravær på PBX bruker (avhenger av konfigurasjon i PBX for viderekopling av samtaler til Competella Agent Server) Competella UCS – For et blandet miljø

9 Competella – Routing Agent Utvider Routing funksjonalitet i Microsoft Lync -Busy On Busy Opptatt tone til innringer eller viderekopling til internt nummer -Ikke forstyrr / Off Work Viderekopling til internt nummer -Offline forsinkelse av viderekopling voic med ringetone -Alternativ viderekopling internt eller eksternt anrop -Plug In i Lync

10 Competella Multimedia Agent Voice IVR Fleksibel IVR basert på VoiceXML Interface for integrasjon med CRM system Skills-based-routing basert på: A-nummer, IVR input (DTMF), ASR 18-Aug-14 For Demo ring :

11 Competella Availability Voice Agent – Opplest Fravær 18-Aug-14 Front-end til voic systemet for opplest fravær informasjon fra kalender ved å benytte text-to-speech. Samtale overføring igjennom å benytte DTMF or ASR Registrering av aktiviteter basert på DTMF or ASR Eksempel: “Velkommen til Competella, Bjørn Lensnes er i et møte og vil være tilgjengelig kl 15:00 For å snakke med sentralbordet – Si “sentralbord” eller trykk 1, for å legge igjen en beskjed – si “beskjed” eller trykk 2.

12 Competella Multimedia Agent – Kontakt senter Kontakt Senter og Attendant funksjonalitet Felles kø for alle typer henvendelser –Voice, IM, Mail, Fax, SMS, Web, Voic Call-back inisiert fra kø IVR eller web IM / Chat samtaler kan initieres fra web MSN-, Yahoo- and AOL-clients Overføring av IM / Chat samtaler Trafikkanalyse / Rapportmodul Integration with CRM applications Real-time monitoring of call queues (Wallboard)

13 Competella Contact Centre - Multimedia Agent 18-Aug-14 - Voice, IM, Mail, Fax, SMS, Web, Voic - Skills-based-routing based on: IVR input - Call-back initiated from queue (IVR) or Web pages - IM conversations can be initiated web page - Transferring of IM conversations - Integration with CRM applications - Contact history log with notes - Call recording (no external equipment needed) - Traffic analysis reports - Real-time monitoring of call queues (Wallboard) - CDR-records

14 Competella Multimedia Agent 18-Aug-14

15 Competella UCS – Fault resiliance Competella Server Pool Lync Server Pool SQL Cluster Attendants Agents

16 Prismodellen Queue and Directory Server Multimedia Attendant / Agent Attendant Supported Users Calendar Sync Availability Voice Agent Server Availability Voice Agent User Competella Routing Agent Server Competella Routing Agent User Competella Mobile Presence Gateway – Server Competella Mobile Presence Server – User Software – Support Lisence, Mandatory (pr. Year 7%) Software – Assurance, incl.Software Support (pr.year 20%)

17 Noen Kunder Exchange integration 550 users 2 switchboard attendants Exchange integration 1500 users 10 switchboard attendants Exchange integration 500 users 5-10 switchboard attendants Exchange integration 250 users 4 switchboard attendants Exchange integration 400 users 3 switchboard attendants Exchange integration 250 users 4 switchboard attendants Exchange integration 100 users 1 switchboard attendants Exchange integration 100 users 3 switchboard attendants Skal levere test installasjon av Opplest fravær Q1 Competella leverer løsninger til markedet igjennom sertifiserte partnere og har et tett samarbeide med Atea over hele landet

18


Laste ned ppt "Kontor i Stockholm, Oslo og København Lang erfaring fra produkt og sw. utvikling innenfor IT og Telecom segmentet Partnere har tidligere etablert selskapene."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google