Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell."— Utskrift av presentasjonen:

1 LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell

2 Hva er / gir LRs forretningsmodell  Velutprøvd betalingssystem i 25 år  For alle  Ingen forhåndsbetingelser  Rettferdig og transparent  Videreutviklet over flere år til fordel for våre partnere  Fortjenestemuligheter over gjennomsnittet  Gunstige produkter (40 % avanse)  Bonusutbetaling ved oppnådd omsetning  Gir anerkjennelse, fleksibilitet, uavhengighet  Attraktive tilleggstjenester LR tilbyr i tillegg:  LR Academy  Invitasjoner til arrangementer  Reiser  Bilprogram

3 Direkte markedsføring bruker direkte kommunikasjon og/eller direktesalg for å nå målgruppene med personlig kontakt. Definisjon direktesalg Detaljhandel Produsent Markedsføring Engroshandel Detaljhandel Kunder LR-salg LR LR-partner Kunder LRs forretningsmodell

4 Mens detaljhandelen totalt sett blir stadig svakere, har direktesalget økt med gjennomsnittlig 7 – 10 % i flere år! LRs forretningsmodell Siden selskapet ble grunnlagt i 1985 har LR hatt en enorm omsetningsvekst. LR brøt lydmuren på 200 mill.€ nett omsetning første gang i Dette tilsvarer en omsetning til salgspriser på over 400 mill.€! mill. 41 mill. 87 mill. 157 mill. 180 mill. 206 mill. 229 mill. 0 mill. Utvikling direktesalg / omsetningstall LR

5 Fordeler som partner I gjennomsnitt 40 % avanse på LR-produkter Frihet til å disponere tiden sin Solid tilleggstjeneste Framtidsrettet marked Utsikter til attraktive inntektsøkninger Fordeler som kunde Høykvalitets produkter Gunstige priser Personlig rådgivning Uavhengig av butikkenes åpningstider LRs forretningsmodell Fordeler som kunde / partner

6 LR gir deg Anerkjennelse Fleksibilitet Uavhengighet Solid inntekt Kr 56,30 (min.) LR Health & Beauty Systems Kr 43,70 maksimal bonus Kr 100,00 innkjøpspris for LR-partner Kr 40,00 ved avanse 40 % Kr 140,00 Salgspris Differansebonus21,00 % Lederbonus3,00 % Særbonus10,00% Dybdebonus 3,00 % Toppdybdebonus3,00 % Presidentbonus1,20% Årsbonus 2,50 % Samlet utbetaling opp til43,70 % LRs forretningsmodell Bonussystemet

7 Definisjon PV Poengverdi (PV) er en verdi som er tilordnet hvert produkt (unntatt salgshjelpemidler). På bakgrunn av PV oppnår en partner bestemte kvalifikasjons- og bonusnivå Summen av alle PV-omsetningene (egen og gruppe) utgjør ditt bonustrinn. Definisjon FV Forretningsvolum (FV) er en verdi som er tilordnet hvert produkt (unntatt salgshjelpemidler). Det prosentvise bonustrinnet som er beregnet på bakgrunn av PV-omsetningen, beregnes i forhold til den tilsvarende FV og utbetales i euro til den enkelte partner. Forenklet gjelder følgende beregningseksempler for alle: 1 PV = 5 FV = kr 5,- netto innkjøpspris PoengverdiBonustrinn PV PV PV 500 PV PV PV 21 % 14 % 16 % 6 % 9 % 11 % LRs forretningsmodell Definisjon PV / FV

8 Deltatt på starterseminar Blitt kjent med produkter Funnet dinn favoritt i sortimentet Eksempel 1 Egenomsetning via salg Du 500 kr innkjøpspris PV FV kr salgspris Kunde A kr Innkjøpspris-verdi kr Kunde E 840 kr Innkjøpspris-verdi 600 kr Kunde B kr Innkjøpspris-verdi kr Kunde D kr Innkjøpspris- verdi 900 kr Kunde C 700 kr Innkjøpspris-verdi 500 kr + 40 % avanse LRs forretningsmodell Bonuseksempel

9 LRs forretningsmodell Din bonus Kunde A kr innkjøpspris Kunde B kr innkjøpspris Kunde C 500 kr innkjøpspris Kunde D 900 kr innkjøpspris Kunde E 600 kr innkjøpspris = kr innkjøpspris Summen av fortjenestene FV 1000 PV PoengverdiBonustrinn PV PV PV 500 PV PV PV 21 % 14 % 16 % 6 % 9 % 11 % 9% = 450 kr Innkjøp kr Salg7 000 kr Avanse2 000 kr Egenbonus 9 % x 500 FV450 kr Samlet fortjeneste2 450 kr


Laste ned ppt "LR-Akademi Grunnlag markedsføringsplan LR-Akademi LRs forretningsmodell."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google