Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Kjøreregler Visjoner Strategier Verdier STYRET 2012.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Kjøreregler Visjoner Strategier Verdier STYRET 2012."— Utskrift av presentasjonen:

1 Kjøreregler Visjoner Strategier Verdier STYRET 2012

2 VISJON - VALDRES – - landets sterkeste regionale merkevare- Valdres skal ha et lønnsomt og variert og framtidsrettet næringsliv basert på høg kompetanse

3 Hovedstrategien : Alle tiltak i VNK skal bidra til å bygge merkevaren Valdres – og således bidra til økt verdiskaping og livskraft. Andre overordnede strategier er: Valdres skal i merkevarebyggingen prioritere landbruk, reiseliv, foredling, helse og kultur Valdres skal ta tak i sin egen utvikling. Valdres skal utvikle sine egne konkurransefortrinn Valdres skal strekke seg lengre og bli bedre enn andre på utvalgte områder. Valdreskvalitet i alle ledd Verdigrunnlaget I merkevarebyggingen skal Valdres skal ha spesiell fokus på: Miljø – merkevaren Valdres skal bygges på miljøbevissthet og en definert miljøstandard. Kultur – merkevaren Valdres skal bygges på en identitet knyttet til vår sterke lokale kultur. Det gode og moderne Valdres –De gode opplevelser og det aktive liv skal være framtredende. Valdres skal utvikle urbane kvaliteter.

4 KJØREREGLER I STYRET Styremedlemmene skal lojalt forholde seg til følgende : 1.Snakke med hverandre – ikke om hverandre 2.Ha respekt for tid og rom – gjennomføre hver sak 100% 3.Involver alle medlemmer i hver enkelt sak 4.Bidra til trygghet og god takhøyde. 5.Alltid diskutere sak – ikke person 6.Vær lojal – særlig når vedtak er fattet 7.Det er lov å være uenig, men gå for valgt løsning 8.Det er lov å rose en kollega 9.Ha fokus på mål 10.Synliggjøre suksess


Laste ned ppt "Kjøreregler Visjoner Strategier Verdier STYRET 2012."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google