Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Professional Warranty - konsept for økt kundelojalitet!

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Professional Warranty - konsept for økt kundelojalitet!"— Utskrift av presentasjonen:

1 Professional Warranty - konsept for økt kundelojalitet!

2 Innhold Beskrivelse av Castrol Professional Warranty Materiell samt innhold i startpakken Priseksempel Innmelding av ny kunde Innmelding av skade Bruktbilkonsept!

3 3 Castrol Professional Warranty Øk kundelojaliteten i den eldre bilparken! Markedets beste motor- og bergingsgaranti! Fem års kommunikasjon pr. brev med deres kunde er inkludert! –Kan tegnes for biler som er maks. 6 år/maks. kilometerstand km –Gjelder i fem år, ubegrenset kjørelengde –Omfatter alle deler i motoren som kommer i kontakt med oljen –Garantien gjelder i hele EU samt i Norge og Sveits –Vakttelefon 24 timer i døgnet året rundt –Garantien dekker egenandelen ved motorskade –Samme servicevilkår som bilprodusenten –Garantien dekker egenandelen ved berging

4 4 Materiell samt innhold i startpakken Postkort (A5) for deres eget personell som informasjon! Postkort (A5) for kundene i kundemottaket! Plansje som kan settes opp i kundemottaket/bilhallen! Matte som kan ligge på disken i kundemottaket! Klistremerke til serviceboken Alt materiell samles i en startpakke som automatisk sendes pr. post når man har meldt seg på!

5 5 Postkort forside

6 6 Kundepostkort bakside

7 7 Forhandler- postkort bakside

8 8 Plansje

9 9 Musematte

10 10 Generelt priseksempel Dere selger én stk. 1L for ”290” NOK inkl. mva. til kunden! Kunden får da Castrol Professional Warranty på kjøpet! Dere betaler Castrol 150 NOK for hver forsikring – forhandlere faktureres månedsvis Dere betaler Castrols normalpris for 1L-flasken! ”290”,- - mva = ”232”,- -150,- = ”82” - ”105",- = -”23",- pr. kunde! Dvs. dere har en nettokostnad på ”23” NOK pr. kunde!

11 11 Innmelding av ny kunde! Brevutsendelse! Gå inn på hjemmesiden Skriv inn registreringsnummer, bilmerke,bilmodell,årsmodell samt eierens navn og adresse i innmeldingsdelen. Systemet sender automatisk et garantibevis til bilens registerte eier Deretter sendes det automatisk ut brev hver 11. måned til kundens adresse som minner vedkommende på at det er på tide med service! Kunden henvises til verkstedet som har tegnet forsikringen!

12 12 Innmelding av skade! Kunden melder skaden på den aktuelle vakttelefonen, som er åpen 24 timer i døgnet! Ved berging skal kunden i første rekke kontakte sitt aktuelle forsikringsselskap for så å få dekket egenandelen i ettertid! Dersom kunden ikke får dekket bergingen av sin forsikring, må han/hun kontakte vakttelefonen som ved en skade, og får da en erstatning på maks. 1200,- som kan utnyttes opptil tre ganger i løpet av de siste fem årene! I forbindelse med skade skal kunden kunne dokumentere at service er utført på autorisert verksted!

13 13 Bruktbilkonsept! God mulighet til også å innlemme bilsalget! Fem års motor- og bergingsgaranti på alle bruktbiler! Priseksempel som skal brukes: Dere betaler 150 NOK for forsikringen og deretter ”105”,- for 1L-flasken, dvs. totalt ”255”,- ekskl. mva. Denne kostnaden kan da tas med i beregningen fra begynnelsen av! Samtidig får dere en mulighet til å beholde kunden i deres eget verksted i og med at dere lar garantien være inkludert når dere selger bruktbilen!


Laste ned ppt "Professional Warranty - konsept for økt kundelojalitet!"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google