Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Revidert innføringsplan. Interne føringer Økt faglig konsentrasjon Kliniske ferdigheter Styrke profesjonell/faglig utvikling Masterekvivalent prosjektoppgave.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Revidert innføringsplan. Interne føringer Økt faglig konsentrasjon Kliniske ferdigheter Styrke profesjonell/faglig utvikling Masterekvivalent prosjektoppgave."— Utskrift av presentasjonen:

1 Revidert innføringsplan

2 Interne føringer Økt faglig konsentrasjon Kliniske ferdigheter Styrke profesjonell/faglig utvikling Masterekvivalent prosjektoppgave – 20 studiepoeng Valgfrie emner Mentorgrupper

3 Faglige føringer Studentene skal lære mer av generell kompetanse Ikke kopiere dagens dimensjonering Mindre fokus på høyspesialiserte funksjoner tatt ut av sammenheng Spirallæring (særlig relevant for fagkretser i flere moduler – indremedisin/kirurgi/framakologi) Mer bruk av AHUS, Lovisenberg og Diakonhjemmet - rotasjon

4 Hvem deltar? Liten stab –Prosjektleder og prosjektkoordinator –Tilknyttet personer fra studieseksjon, hvorav en med 50%, en delvis allokert til regelverksendringer –Studieseksjon arbeider med Oslo 2014 i tillegg til løpende drift FS Gjennomgang av regeleverket Eksamensrevisjoner Instituttene –Vitenskaplige ansatte –Stduieadministrativt personale

5 Styringsgruppa/fakultetstyret I revisjonsprosessen er det mange med: ModulAntall personer 118 219 322 413 511 616 714 821 Grupper Mentorordning Evalueringer Karakter Elektive emner Kliniske ferdigheter Programråd Læringsutbytte Evalueringsformer Lærere Læringsformer Evalueringsformer Lærerstipend Fagplanutvalg Omfang av fag Grupper Mentorordning Evalueringer Karakter Elektive emner Kliniske ferdigheter


Laste ned ppt "Revidert innføringsplan. Interne føringer Økt faglig konsentrasjon Kliniske ferdigheter Styrke profesjonell/faglig utvikling Masterekvivalent prosjektoppgave."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google