Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Www.aksis.uib.no 2A: profilering, ekstern presentasjon, markedføring Anne Lindebjerg, Hildegunn Helness, Edle Burgess, Christian Erbacher og Tone Merete.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Www.aksis.uib.no 2A: profilering, ekstern presentasjon, markedføring Anne Lindebjerg, Hildegunn Helness, Edle Burgess, Christian Erbacher og Tone Merete."— Utskrift av presentasjonen:

1 2A: profilering, ekstern presentasjon, markedføring Anne Lindebjerg, Hildegunn Helness, Edle Burgess, Christian Erbacher og Tone Merete Bruvik 13. September 2007

2 Kortsiktige mål Oppdatere informasjonen: nyheter, nye prosjekt, nye ansatte: frist høst Ansvar: Anne, Tone Merete, alle. Kartlegge behov for profileringsmatriell.

3 Langsiktige mål Ny infrastruktur på nettsidene. Man må regne med at infrastruktur må skiftes ut hvert 2 til 3 år (som maskiner). Navneskifte. Ansette egen informasjonsmedarbeider (lette arbeidet for direktøren).

4 Infrastruktur Må settes av midler til markedføring. Må koordineres med Unifob sentralt.

5 Profileringsmatriell En brosjyre om Aksis. Nyhetsark om Aksis: vi må ha en kundeliste. Brosjyre om de største prosjektene. Aksis og Lexin har "flagg", nye kan lages. Kjøpe grafiske tjenester av Bendik: logoer,. Alle prosjekt må ha budsjettpost for profilering. Ansvar: Anne.

6 Markedføringskanaler Forsette å bruke På Høyden Kontakt i BT, lage pressemeldinger, skrive kronikker. BTO, Bergen Næringsråd. Ansvar: ledelsen, prosjektlederne.

7 Presentasjonsarenaer Konferanser: hvilke? Messer: hvilke? Forskningsdagene og Faglig- dag. "Aksis-dagen"? Fagseminar? Faglig- pedagogisk dag.

8 Oppsummering Profesjonalisering: egen informasjonsmedarbeider! –Tekstforfatter –Nyheter, årsmelding, pressekontakt, rettleie prosjektlederne.


Laste ned ppt "Www.aksis.uib.no 2A: profilering, ekstern presentasjon, markedføring Anne Lindebjerg, Hildegunn Helness, Edle Burgess, Christian Erbacher og Tone Merete."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google