Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Visma Scenario/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Visma Scenario/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen."— Utskrift av presentasjonen:

1 Visma Scenario/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon
Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen fungerer. Toveis integrasjon mellom Kontakter i SuperOffice og Kunder i Visma Scenario 2 faner i SuperOffice Kontakt som viser Order og Faktura historikk, Hvor man også kan klikke på fakturaen for å se produktlinjer På venstre meny rad i SuperOffice ligger det en SYNK knapp som gir deg muligheten til opprette kontakten som kunde/Leverandør i Visma Scenario eller slå sammen med en eksisterende NB: Alle data som vises er kun test data, og må derfor ikke blandes med fakta tall og summeringer

2 Integrasjon mellom Kontakter i SuperOffice og kunder i Visma Scenario
Man kan stå i SuperOffice og søke opp kunder eller leverandører i Visma Scenario og velge en av de man treffer og slå sammen disse, da vil man ha mulighet til å velge hvilke opplysninger som skal gjelde fra hvert av systemene, så vil løsningen oppdatere begge systemene. Serversynken vil ta seg av at alle kundene er oppdaterte i ettertid. Skulle man ikke finne kunden eller leverandøren i Visma Scenario, kan man velge å opprette kontakten i SuperOffice inn i Visma Scenario, da enten som kunde eller leverandør.

3 Scenario Historikk fane på kontaktkort i SuperOffice
På SuperOffice Kontakt kortet finner man ”Scenario Ordre” og ”Scenario Historikk”. Under ”Scenario Historikk” finner man alle fakturaer knyttet til denne kontakten, samt at man kan klikke på fakturanr for å se på faktura linjer.

4 Scenario Ordre fane på kontaktkort i SuperOffice
På SuperOffice Kontakt kortet finner man ”Scenario Ordre” og ”Scenario Historikk”. Under ”Scenario Ordre” finner man alle åpne ordrer som er knyttet til denne kontakten, samt at man kan klikke på ordrenr for å se på ordrelinjer.


Laste ned ppt "Visma Scenario/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google