Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Møte for bedriftskontaktene 6. desember 2012. Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Møte for bedriftskontaktene 6. desember 2012. Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda."— Utskrift av presentasjonen:

1 Møte for bedriftskontaktene 6. desember 2012

2 Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda

3 Jeg var invitert i en bursdag, og hadde planlagt å kjøre direkte fra jobb. Siden jeg ikke skulle den vanlige ruten hadde jeg ikke avtalt samkjøring med noen… inntil jeg kom på at jeg kan jo samkjøre med andre selskapsgjester. En gruppemelding via iMessage til 3 mottakere gav full pott; ”Jeg kan plukke deg opp på vegen, mot at du laster ned Avego RTR appen før jeg kommer”. Ingen av de tre kjente til Avego eller samkjøring før, og de var alle begeistret over det hele :-). Jeg sparte ikke så mye tid, men passasjerene sparte ca 20 min med buss hver, hver vei. Dvs. 2 timer spart reisetid for totalen! En historie fra en samkjører

4 Avego: – Oppdateringer kommer jevnlig Nettsider: – Dere oppfordres til å bruke forum og ambassadørsider aktivt Sosiale medier: – 44 følgere på Twitter – 139 likes på Facebook Status teknologi

5 Vårkampanjen: – 66 personer aktive, tilbød eller aksepterte skyss – 36 personer samkjørte med ekte personer – 41 personer samkjørte med ekte personer eller spøkelser Høstkampanjen: – Mål: 200 aktive – Resultat: 94 personer har samkjørt Bortimot 300 har registrert seg og har derfor vært aktive, men vi kan ikke måle hvor mange som har tilbudt turer Status etter høstkampanjen - aktivitet

6 Vårkampanjen: – 161 turer samkjørt i løpet av 12 uker – Gjennomsnitt: 13,42 turer pr uke – Maksimum: 46 turer på en uke Høstkampanjen: – Mål: 100 turer i løpet av en uke – Resultat: 560 turer samkjørt i løpet av 8 uker Gjennomsnitt: 70 turer pr uke Maksimum: 94 turer på en uke Status etter høstkampanjen – turer pr uke

7 Vårkampanjen: – Vi gikk fra 87 til 148 deltakere på 12 uker – Det tilsvarer en økning på 70% Høstkampanjen: – Mål: 300 deltakere – Resultat: Vi gikk fra 172 til 436 deltakere Det tilsvarer en økning på 153% Status etter høstkampanjen – antall deltakere

8 Status etter høstkampanjen – hvor kommer turene fra?

9 Topp 20 samkjørere NavnBedriftTotalt antall turer Marco AmengualHansa Borg54 Kristian F. L. AmlieOdfjell Drilling52 Atle BjordalAker Solutions45 Wenche LarsenHansa Borg41 Laila StokkevågAvinor40 Nils Henrik EldeStatoil40 Fredrik SolheimAker Solutions39 Andreas SiglenOdfjell Drilling39 Ida DoksæterAibel36 Roald GiljeAker Solutions36 Christel ØenAvinor35 Terje KristiansenAibel35 Gisle VassendenStatoil31 Arild MikkelsenAker Solutions30 Bente NordalOdfjell Drilling30 Antonie JohnsenReinertsen25 Eunice Hammond-MørklidOdfjell Drilling24 Kari Elisabeth HoleCeragon22 Pål Atle SolheimsnesStatoil19 Rune KarlsenCeragon18

10 Topp 9 bedrifter – antall turer BedriftAntall turer Odfjell Drilling 240 Aker Solutions 224 Avinor 121 Statoil 111 Hansa Borg 108 Reinertsen 99 Aibel 74 Ceragon 56 BKK 24

11 Topp 9 bedrifter – antall deltakere BedriftDeltakereAktive deltakere Aker Solutions Odfjell Drilling Reinertsen Statoil 32 8 Ceragon 27 6 Aibel 24 5 BKK 14 4 Avinor 147 Hansa Borg 10 6

12 Topp tilbakemeldere

13 Vi har blitt utfordret! Sonoma vil konkurrere mot oss fra 14. januar BT Pust starter 21. januar Mål: ? Vinterkampanje


Laste ned ppt "Møte for bedriftskontaktene 6. desember 2012. Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google