Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertLine Berger Endret for 9 år siden
1
Fordeling av lokaler i IFI1 Dette er et forslag til fordeling Innspill er fortsatt mulig! – Må være løsninger, ikke ”klager” – Innspill gjøres i linja (gruppe/seksjonsnivå) – Jeg koordinerer det som kommer fra seksjonene Det forventes at USIT 2.0 vil endre kartet – Men ikke før om en stund
2
Innmeldte behov fra seksjonene Seksjon Behov Tildelt Admin+IT-dir 20 21 SAS 34 37 SAPP 60 63 SUF 45 47 WEB 25 31 SPLO 10+ 10 pluss konsulentplasser SINT 16 15 SUAF 0 0 Blir i F3B SUM 210 224 Rommene i bygget Antall Plasser Enkeltkontorer 53 53 Dobbeltkontorer 63 126 Større kontorer 8 46 SUM 225 Grunnlaget for fordelingen
3
IfIs gamle terminalstue i 1. etg Konsulenter, timeansatte etc. 10-12 plasser To kursrom. 12 og 16 plasser Vi hadde ønske om 20 plasser. Ikke rom for det Disponibelt rom i 1. etg 6 arbeidsplasser, ikke fordelt pr i dag 13 møterom 4 av dem kan kontoriseres (ca 14 plasser) Vi må gjenbruke mye møbler Men også endel nytt (82 plasser) Noen detaljer
4
SAPP SUF SAPPSAS Admin+IT-dir M M M M M M M K 12 3. etg SYD NORD
5
WEB SUF SINT SAPP SUF M K 16 MM MM 2. etg SYD NORD
6
SPLO Konsulenter o.l. M M 1. etg SYD NORD
7
Fremdriftsplan Flytting i 3. etg, nord til syd. Admin, GAP, DBA. – Uke 29, 20. og 21. juli Alle lokaler i syd vil være klare ca uke 35 – Kan innflyttes når møblene har kommet (ca uke 35) – MÅ koordineres!! Flytting av Admin/IT-dir, Houston, WI og GLIT – Ca uke 40/41 (primo oktober) Alt ferdig primo/medio november
8
Veien videre Tilbakemeldinger gjøres i linja – Grupper og seksjoner Tenk løsninger! Vær kreativ! – Det er lov å snakke med andre Seksjonssjefene samler alternative løsninger – Sendes til meg som koordinerer Danner grunnlag for ny og endelig plan – Godkjennes av IT-direktøren
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.