Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

1. STATENS BYGNINGSTEKNISKE ETAT BYGGEREGLER, BYGNINGSTEKNIKK, PRODUKTDOKUMENTASJON OG GODKJENNING AV FORETAK Service og holdninger BEdagene 2002 Gunn.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "1. STATENS BYGNINGSTEKNISKE ETAT BYGGEREGLER, BYGNINGSTEKNIKK, PRODUKTDOKUMENTASJON OG GODKJENNING AV FORETAK Service og holdninger BEdagene 2002 Gunn."— Utskrift av presentasjonen:

1 1

2 STATENS BYGNINGSTEKNISKE ETAT BYGGEREGLER, BYGNINGSTEKNIKK, PRODUKTDOKUMENTASJON OG GODKJENNING AV FORETAK Service og holdninger BEdagene 2002 Gunn Heidi Aas Saksbehandler STATENS BYGNINGSTEKNISKE ETAT

3 3 Hva er Service og Holdninger Service_ (utt. Sørvis) el. Sørvis-en (eng., fra lat. Servitium ”slaveri) (kunde) betjening, hjelp. Holdning (av *holde) måte å stille seg ut på, opptre i en viss sak.

4 4 Som kunde hos Statens bygningstekniske etat kan du forvente:  interesse og respekt  relevant informasjon og veiledning  effektive og likeverdig tjenester fra alle i BE  åpenhet om våre arbeidsmåter  tydelige og forståelige tilbakemeldinger  kundeorientering uten unødig byråkrati

5 5

6 6 SLIK AT KUNDEN KAN FORSTÅ ! Oversett es TEK TILSYN SAK GOF PBL VEILEDNING FV L OFF VL

7 7 5 LINJER FRA MEG En nervøs saksbehandler på fjelle(t) Skulle om sine venner fortelle At service hos oss Er ikke å sloss Det er innlevelse & respekt som skal gjelde!

8 8


Laste ned ppt "1. STATENS BYGNINGSTEKNISKE ETAT BYGGEREGLER, BYGNINGSTEKNIKK, PRODUKTDOKUMENTASJON OG GODKJENNING AV FORETAK Service og holdninger BEdagene 2002 Gunn."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google