Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Basishall Løten ”Merkevarebygging” Ut av hallen (sommeravslutning) Oppvisninger 1. mai og 17.mai Turnshow Pressedekning Være positiv.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Basishall Løten ”Merkevarebygging” Ut av hallen (sommeravslutning) Oppvisninger 1. mai og 17.mai Turnshow Pressedekning Være positiv."— Utskrift av presentasjonen:

1 Basishall Løten ”Merkevarebygging” Ut av hallen (sommeravslutning) Oppvisninger 1. mai og 17.mai Turnshow Pressedekning Være positiv

2 Kulturkonferanse Idrettsrådet Kommunale planer Høringer Synliggjøre behov Ha respekt for vedtak som er gjort (eks kunstgressbanen)

3 2006 Leie av hall- KØFF 250.00 pr år 2008 Leie av lokale investere 250.000,- Kom med i prosjektgruppe Sentralidrettsplassen via Idrettsrådet Basishall konseptet fra NGTF-KD Innkalte kommunen til møte Løten kommune bevilget kr 100.000,- til forprosjekt mai 2009

4 Prosjektering av hallen startet Behovsoppgave Spillemiddelsøknad sendt Forprosjekt godkjent okt 2009 Budsjettkonferanse nov 2009 Alliere seg med flere idrettslag Hallen ble vedtatt investeringsplan 2011-2014 Deltok på kommunestyremøter des 2009

5 Svømmehall-Facebook Lobby virksomhet Kommunestyremøte 18.des 2009, 15 mot 14 stemmer for bygging 2010 JA!!!!!!!!

6


Laste ned ppt "Basishall Løten ”Merkevarebygging” Ut av hallen (sommeravslutning) Oppvisninger 1. mai og 17.mai Turnshow Pressedekning Være positiv."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google