Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertMonika Gjertsen Endret for 9 år siden
2
2 SIU Profilering og spredning av resultat Bergen 28.09.11 Tore Kjærgård
3
3 Profilering og spredning Viktig oppgave for prosjektene Pålagt av EU – må dokumenteres Nødvendig for å markedsføre prosjektet SIU bistår med noe, men det viktigste er det prosjekteier gjør selv
4
4 Markedsføre - faget/skolen - virksomheten - lokalsamfunnet Oppblomstring og vekst til små fag - Opplæringskontoret for små og vernverdige fag - Verdal vgs og byggfag m.flere Komme i kontakt med nye nettverk og partnere Hensikt - mobilitetsprosjekter
5
5 Målgrupper og kanaler Hvem vil du nå? Hvordan når du dem? Aktuelle kanaler: Lokal –aviser, -TV, - radio Fagblader Egne og andres nettsider Lokale politikere, NHO/LO Konferanser og utstillinger Aktiviteter ved egen skole Målgrupper: Bedrifter, Leonardos utvalg, bevilgende og påvirkende myndigheter, opplæringsinstitusjoner Målgrupper og kanaler: Kommuner Fylker Opplæringskontorer Bransjeorganisasjoner Nettverksmøter
6
6 SIUs bidrag Omtale i SIUs magasiner: - Europavegen - Itinera - Global Knowledge Web Nettverksmøter Faktaark Nyhetsbrev hver måned: nyheter, frister, muligheter og resultater
7
7
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.