Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Den digitale dimensjonen i kroppsøving

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Den digitale dimensjonen i kroppsøving"— Utskrift av presentasjonen:

1 Den digitale dimensjonen i kroppsøving
Analyse av Kunnskapsløftet, læreplan kroppsøving

2 Hovedområde i faget Årssteg Hovudområde 1.–4.
Aktivitet i ulike rørslemiljø 5. –7. Idrettsaktivitet og dans Friluftsliv 8.-10. Idrett og dans Aktivitet og livsstil Vg1-Vg3 Trening og livsstil (Kunnskapsløftet, s.152)

3 Den digitale dimensjonen i kroppsøving er:
Lite vektlagt Lite fagspesifikk Nemnt kun to gongar i læreplanen

4 Grunnleggjande ferdigheiter i faget
Å kunne uttrykkje seg munnleg Å kunne skrive Å kunne lese Å kunne rekne Å kunne bruke digitale verktøy

5 ”Å kunne bruke digitale verktøy i kroppsøving er viktig når ein skal hente inn informasjon for å planleggje aktivitetar, dokumentere og rapportere” (Kunnskapsløftet s.153).

6 Digital dimensjon nemnt to gongar:
Friluftsliv etter 7.årssteg: ”Planleggje og gjennomføre overnattingsturar, eventuelt ved hjelp av digitale verktøy” Aktivitet og livsstil etter 10.årssteg: ”Planleggje, gjennomføre og vurdere eigentrening over ein periode, og nytte digitale reiskapar i arbeidet.

7 Digitale verktøy som hjelpemiddel
Hente informasjon Planleggje aktivitetar Dokumentere Rapportere Vurdere

8 ”Digitale ord” i læreplanar
LK06 Digital Verktøy IKT Informasjonsteknologi Datamaskin PC Internett Data Digitale verktøy 2 Teknologiske verktøy

9 ”Digitale ord”

10 Oppsummering Lite fokus på digitale verktøy Det som står er generelt
Fokus på digitale verktøy som hjelpemiddel Lite spesifikt Nøkkelord: innhenting av info, planleggje, dokumentere, rapportere, vurdere


Laste ned ppt "Den digitale dimensjonen i kroppsøving"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google