Laste ned presentasjonen
1
Den digitale dimensjonen i kroppsøving
Analyse av Kunnskapsløftet, læreplan kroppsøving
2
Hovedområde i faget Årssteg Hovudområde 1.–4.
Aktivitet i ulike rørslemiljø 5. –7. Idrettsaktivitet og dans Friluftsliv 8.-10. Idrett og dans Aktivitet og livsstil Vg1-Vg3 Trening og livsstil (Kunnskapsløftet, s.152)
3
Den digitale dimensjonen i kroppsøving er:
Lite vektlagt Lite fagspesifikk Nemnt kun to gongar i læreplanen
4
Grunnleggjande ferdigheiter i faget
Å kunne uttrykkje seg munnleg Å kunne skrive Å kunne lese Å kunne rekne Å kunne bruke digitale verktøy
5
”Å kunne bruke digitale verktøy i kroppsøving er viktig når ein skal hente inn informasjon for å planleggje aktivitetar, dokumentere og rapportere” (Kunnskapsløftet s.153).
6
Digital dimensjon nemnt to gongar:
Friluftsliv etter 7.årssteg: ”Planleggje og gjennomføre overnattingsturar, eventuelt ved hjelp av digitale verktøy” Aktivitet og livsstil etter 10.årssteg: ”Planleggje, gjennomføre og vurdere eigentrening over ein periode, og nytte digitale reiskapar i arbeidet.
7
Digitale verktøy som hjelpemiddel
Hente informasjon Planleggje aktivitetar Dokumentere Rapportere Vurdere
8
”Digitale ord” i læreplanar
LK06 Digital Verktøy IKT Informasjonsteknologi Datamaskin PC Internett Data Digitale verktøy 2 Teknologiske verktøy
9
”Digitale ord”
10
Oppsummering Lite fokus på digitale verktøy Det som står er generelt
Fokus på digitale verktøy som hjelpemiddel Lite spesifikt Nøkkelord: innhenting av info, planleggje, dokumentere, rapportere, vurdere
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.