Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertTore Carlson Endret for 9 år siden
1
Slik kommuniserer vi fjernvarme Håvard Røste Kommunikasjonsrådgiver Fjernvarmedagene – 28.9.2011
2
Offentlig eid 1000 ansatte 20 heleide og 24 deleide kraftverk 3,3 TWh kraftproduksjon 21 000 km nettlinjer Eidsiva Energi AS Offentlig eid 1000 ansatte 44 kraftverk 3,3 TWh kraftproduksjon 21 000 km strømlinjer
3
Eidsiva Bioenergi AS Ca 40 årsverk Hovedkontor på Gjøvik 6 anlegg i drift, flere underveis Ambisjon om 1 TWh produksjon
4
”På vegne av våre regionale eiere jakter Eidsiva stadig på en totalløsning for fornybar energi” Vårt utgangspunkt
5
Vi vasser i teknologi… GWh generator dampturbin TWh varmetap virkningsgrad kraftvarmesentral katalysator Bar Trykk kilowattimer bioenergi kundesentral
7
”Fjernvarme er et betydelig miljøløft” Hovedbudskap
8
Dedikert kommunikasjonsressurs Kommunikasjonsplan for hvert prosjekt Brosjyrer, web, pressekonferanser, seminarer, plakater… Ferdiglaget stoff for media Dialogmøter med interessenter Kommunikasjonsarbeidet
9
Eksempler på mediesaker Snakker samme språk!
10
Eksempler på tiltak
11
Eksempler på tiltak forts. ”Time-lapse” av byggeprosessen Bildegalleri på Flickr
12
Eksempler på tiltak forts. Informasjonsstand Besøk/omvisning
13
Praktiske tips Vekk med teknisk språk Konsekvent begrepsbruk God og riktig informasjon Bygg allianser i mediene Repeter hovedbudskapet
14
”Fjernvarme er et betydelig miljøløft”
15
Ta kontakt! www.eidsivaenergi.no havard.roste@eidsivaenergi.no Twitter.com/Eidsiva Facebook.com/Eidsiva Youtube.com/EidsivaEnergi
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.