Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011."— Utskrift av presentasjonen:

1 NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011

2 Fire satsingsområder Outdoor Adventure VandringKulturSki / Vinter

3 Tre hovedarbeidsområder Produkt- og Konseptutvikling Teknologi og Nye Medier Kunnskap og Nettverk 1 2 3

4 Hva jobber vi med akkurat nå? Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon

5 Konseptualisering står i fokus! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon

6 Vandring

7 Segmentering

8 Konsepter til markedet HIKE FJORD NORWAY En organisert innsats for å forsterke STAY AND HIKERECOMMENDED HIKESGUIDED HIKES

9 Kunnskap er makt! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon

10 Om våre egne produkt Om markedet sine behov Om hvordan vi kan bli bedre 1 2 3

11 Markedsanalyse (uke 6 – 12) Individuelle markedet Gruppe markedet Eksisterende markedsdata

12 Produktutvikling! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon

13

14 Kommunikasjonsstrategi! Konseptutvikling Kunnskap Produktutvikling Kommunikasjon

15

16 Nye landingssider på nett

17

18

19 Maler for print…

20

21

22

23

24 Organisering i året som kommer Sentralt – Ann Margret Hauknes: hovedprosjektleder – Marcel Niederhauser: teknologi og nye media – + 1 Lokalt – Kaia Finne: koordinator (10%) Rogaland: Børre Jacobsen (kultur) Hordaland: Anne Grete Bakke (adventure) Sogn og Fjordane: Ann-Helen Blakset (vandring) Møre og Romsdal: Ida Marie Skiri (ski)


Laste ned ppt "NCE Tourism følger opp med verktøykasse Kaia Finne 7. Februar 2011."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google