Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertAstrid Marthinsen Endret for 9 år siden
3
MAN 3025 Digital kommunikasjonsledelse Inspirasjonsmøte Handelshøyskolen BI 28. mai 2013
4
Kurs- og modulansvar Professor Guri Hjeltnes, kursansvarlig
Førsteamanuensis Mona Solvoll, modulansvarlig Førsteamanuensis Tor Bang, modulansvarlig, spesielt modul 3
5
Læringsmål Kjenne til og forstå sentrale drivkrefter for brukerinvolvering og dialog i sosiale nettverk. Forstå hvordan sosiale nettverk skaper nye identiteter og selvforståelser i organisasjoner. Utvide et ledelsesperspektiv til å inkludere mulighetene og utfordringene som foreligger i digitale medier og nettverk.
6
Emneoversikt Det nye mediemarkedet
Enterprise 2.0, organisasjonen i nettverkssamfunnet Redaksjonell strategi og ledelse i 2.0-redaksjonen Kommunikasjonsplanlegging 2.0 E-demokrati Medieøkonomi og strategi Påvirkning og ledelse Innovasjonsstrategi med casearbeid
7
Modulene Modul 1: Digital kommunikasjon og innovasjon.
Modul 2: Enterprise 2.0, organisasjonen i nettverkssamfunnet Modul 3; i samarbeid med New York University: Redaksjonelt arbeid, kulturarbeid, innovasjon, e-demokrati Modul 4: Kommunikasjonsplanlegging 2.0 Modul 5: Påvirkning og ledelse
8
New York University– 13. – 16. januar 2014
9
Temadager (med forbehold)
Nettverksamfunn, virale nettverk, i samarbeid med New York University Digital journalistikk, i samarbeide med ProPublica, New York Times Digitale arenaer for kulturytringer, i samarbeid med blant annet New Museum, RookieMag Politiske kampanjer, e-demokrati, i samarbeid med Catalist, en D.C.-basert tenketank
10
Gjennomføring Forelesninger, kollokvier Eksamen:
Alle : én skriftlig skoleeksamen, fem timer, der kandidatene kan bruke pensumlitteratur: 6/12 studiepoeng Alle: en prosjektoppgave på 30/50 sider, 18/24 studiepoeng
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.