Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Step-by-step demonstrasjon av Refleks systemet!. - Kunder - Medlemmer - Ansatte - Abonnenter - Brukere - etc.. Refleks Løsning 1.Utvikle2.Respons 3.Gjennomføring4.Rapportering.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Step-by-step demonstrasjon av Refleks systemet!. - Kunder - Medlemmer - Ansatte - Abonnenter - Brukere - etc.. Refleks Løsning 1.Utvikle2.Respons 3.Gjennomføring4.Rapportering."— Utskrift av presentasjonen:

1 Step-by-step demonstrasjon av Refleks systemet!

2 - Kunder - Medlemmer - Ansatte - Abonnenter - Brukere - etc.. Refleks Løsning 1.Utvikle2.Respons 3.Gjennomføring4.Rapportering - Bedrift - Forening - Organisasjon - Fagblad - Web adm. - etc Våre løsninger er utviklet for å skape verdi for våre kunder. Vår tanke er at våre løsninger brukes som verktøy til å samle informasjon fra grupper som tradisjonelt sett ikke kommuniserer effektivt sammen.

3 Editor – her har man mulighet for å personifisere spørsmålene Man kan selv endre på spørsmål, layout og svaralternativer ved bruk av vår enkle menylinje: 1.Utvikle

4 For å få respons er det viktig å appellere til respondentene. Man kan selv velge om man vil ta utgangspunkt i Refleks standardoppsett eller skrive hele teksten selv. 2.Respons Eksempel på hvordan en / Invitasjonstekst som sendes ut til de ansatte kan se ut: Velger man en ”lukket” undersøkelse, får respondenten tildelt et personlig undersøkelsesnummer han må registrere for å få tilgang.

5 3.Gjennomføring Eksempel på hvordan en undersøkelse kan se ut:

6 Resultater og Erfaringer Du vil kontinuerlig ha tilgang til rapport systemet, der du kan følge med utviklingen i dine respondenters besvarelser. Rapportsystemet gir deg mulighet for å se alle besvarelser grafisk. 4.Rapportering


Laste ned ppt "Step-by-step demonstrasjon av Refleks systemet!. - Kunder - Medlemmer - Ansatte - Abonnenter - Brukere - etc.. Refleks Løsning 1.Utvikle2.Respons 3.Gjennomføring4.Rapportering."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google