Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertBrit Nygaard Endret for 9 år siden
1
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad
2
NAV, 08.07.2014Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland har blitt mer fornøyd med NAV. Totalt sett har andel fornøyde brukere økt fra 78% i 2010 til 82% i 2011. Størst fremgang finner vi på spørsmålene knyttet til ventetid, kunnskap hos den NAV-ansatte og opplevelsen av å få den hjelp og informasjon man trenger. Brukerundersøkelsen er gjennomført blant brukere som var innom NAV-kontorene i Hordaland i uke 35 i år.
3
NAV, 08.07.2014Side 3 Samlede offisielle resultater for kontoret Tall i prosent N= 393
4
NAV, 08.07.2014Side 4 Samlede resultater for kontoret, alle alternativer Tall i prosent N= 393
5
NAV, 08.07.2014Side 5 Endring i andel enige på servicespørsmålene 2010 - 2011 Endring i prosentpoeng Minus = negativ utvikling
6
NAV, 08.07.2014Side 6 Sammenligning av kontor opp mot tjenesteområde og fylket (prosentandel enig i utsagnene)
7
NAV, 08.07.2014Side 7 Antall ganger respondentene hadde vært i kontakt med NAV kontoret siste måneden
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.