Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, 08.07.2014Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, 08.07.2014Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne."— Utskrift av presentasjonen:

1 Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad

2 NAV, 08.07.2014Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland har blitt mer fornøyd med NAV.  Totalt sett har andel fornøyde brukere økt fra 78% i 2010 til 82% i 2011.  Størst fremgang finner vi på spørsmålene knyttet til ventetid, kunnskap hos den NAV-ansatte og opplevelsen av å få den hjelp og informasjon man trenger.  Brukerundersøkelsen er gjennomført blant brukere som var innom NAV-kontorene i Hordaland i uke 35 i år.

3 NAV, 08.07.2014Side 3 Samlede offisielle resultater for kontoret Tall i prosent N= 393

4 NAV, 08.07.2014Side 4 Samlede resultater for kontoret, alle alternativer Tall i prosent N= 393

5 NAV, 08.07.2014Side 5 Endring i andel enige på servicespørsmålene 2010 - 2011 Endring i prosentpoeng Minus = negativ utvikling

6 NAV, 08.07.2014Side 6 Sammenligning av kontor opp mot tjenesteområde og fylket (prosentandel enig i utsagnene)

7 NAV, 08.07.2014Side 7 Antall ganger respondentene hadde vært i kontakt med NAV kontoret siste måneden


Laste ned ppt "Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, 08.07.2014Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google