Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

 Målgruppe: menn fra ca 18- 40 år  Behov: et design som gjør stryking mindre pliktpreget og mer praktisk  Dekoren skal være maskulin og enkel  Humor:

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: " Målgruppe: menn fra ca 18- 40 år  Behov: et design som gjør stryking mindre pliktpreget og mer praktisk  Dekoren skal være maskulin og enkel  Humor:"— Utskrift av presentasjonen:

1

2  Målgruppe: menn fra ca år  Behov: et design som gjør stryking mindre pliktpreget og mer praktisk  Dekoren skal være maskulin og enkel  Humor: innslag av humor som ordspill, tegneserie og damer.  Farger: få, maskuline, sort, grått og hvitt.

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23  Praktisk  Ryddig  Estetisk

24

25  Jeg har laget et strykebrettcover til målgruppen menn mellom 18 og 40 år.  Jeg har lagt vekt på å treffe målgruppen gjennom fargevalg og dekor. Fargene er maskuline: sort, hvitt og grått.  Dekoren er inspirert av tegneserier; superhelter og tegneseriern La linea. En kombinasjon av tekst, forenklede figurer gir et enkelt uttrykk.  Mønstrebyggingen var spennende og utforskende, da jeg oppdaget mange muligheter for dekorkombinasjoner.  Formen på brettet skal være praktisk og enkel, brettet kan slås sammen og monteres i en skuff/et skap. Baksiden av brettet er dekorert med fremgansgsmåten til slipsknute, da det skal gå fortere for den unge mannen å få på seg både skjorte og slips.


Laste ned ppt " Målgruppe: menn fra ca 18- 40 år  Behov: et design som gjør stryking mindre pliktpreget og mer praktisk  Dekoren skal være maskulin og enkel  Humor:"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google