Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertFinn Holter Endret for 9 år siden
1
Evenstad 2009
2
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte
3
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte •99% heltidsstudenter på Evenstad •Hvordan øke tilstedeværelsen: Må skape et helhetlig studiemiljø på campus helhetlig campus, faglig og sosialt, fritid og studietid
4
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte •99% heltidsstudenter på Evenstad •Hvordan øke tilstedeværelsen: Må skape et helhetlig studiemiljø på campus helhetlig campus, faglig og sosialt, fritid og studietid •Har forbedret en del: 68 hybler på campus Gymsal Velfungerende kantine med stort og variert tilbud (også hver 3. søndag) (stor økt tilfredshet) Tekniske fasiliteter som trådløst nett og strømuttak (på hele campus) •Jobber med å utvikle Utearealer Bedre kantinelokaler, lesesaler, bibliotek, resepsjon Fellesrom
5
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte •99% heltidsstudenter på Evenstad •Hvordan øke tilstedeværelsen: Må skape et helhetlig studiemiljø på campus helhetlig campus, faglig og sosialt, fritid og studietid •Har forbedret en del: 68 hybler på campus Gymsal Velfungerende kantine med stort og variert tilbud (også hver 3. søndag) (stor økt tilfredshet) Tekniske fasiliteter som trådløst nett og strømuttak (på hele campus) •Jobber med å utvikle Utearealer Bedre kantinelokaler, lesesaler, bibliotek, resepsjon Fellesrom Fysisk og sosialt
6
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte •Større ressurser til internasjonalisering (stor økt tilfredshet) •Større ressurser til studieveiledning (stor økt tilfredshet) •Reviderte alle studieplaner i 2008 •Innfører blokkundervisning (4 blokker i året) Mer intensiv undervisning av hvert emne Håper å øke gjennomstrømning per emne pga ‒ mer jevnlig oppfølging ‒ gruppearbeid som hjelper hverandre frem og skaper forventninger til tilstedeværelse ‒ Styrket studiemiljø i klassen?
7
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte •Større ressurser til internasjonalisering (stor økt tilfredshet) •Større ressurser til studieveiledning (stor økt tilfredshet) •Reviderte alle studieplaner i 2008 •Innfører blokkundervisning (4 blokker i året) Mer intensiv undervisning av hvert emne Håper å øke gjennomstrømning per emne pga ‒ mer jevnlig oppfølging ‒ gruppearbeid som hjelper hverandre frem og skaper forventninger til tilstedeværelse ‒ Styrket studiemiljø i klassen? Service og informasjon Faglig
8
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte •Lærere blir mer tilstedeværende i løpet av blokken de underviser i •Forventer tilstedeværelse også de andre blokkene, bl.a. for veiledning •Fravær pga faglige reiser (feltarbeid, konferanser, nettverksbygging) •Må også jobbe med å skape et arbeidsmiljø som er helhetlig og fører til tilstedeværelse og deltakelse
9
REDIGERES I TOPP-/BUNNTEKST Tilstedeværende heltidsstudenter møter tilstedeværende heltidsansatte
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.