Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertKaroline Aune Endret for 9 år siden
1
Status TQM Partner AS Kundetilfredshet Nye kunder i 2011
Oppetid fjerndrift
2
Kundetilfredshetsmåling Brukerforum april 2011
4
Tiltak iversettes ikke hvis tilfredshet >= 80 %
8
Nye kunder hittil i 2011 Hokksund Rehabiliteringssenter
Gardermoen IKS – kommuner Auto Transport Service AS Rusånes Fabrikker AS REC ASA Stiftelsen Industrilaboratoriet Kristiansand Kommune Helgelandsbase AS AkuMed AS Arendals Bryggeri AS
9
Norske helseforetak - Sykehus
Alle driftsavtaler ble sagt opp mai 2011 Årsaker Prioriterer ikke videreutvikling. 30% av ressursinnsatsen utgjør 9% av omsetningen. Ingen vilje til å øke driftsavtalene.
11
Oppetid hittil i 2011 99,65 % Mål: 99,8%
Basert på 2064 timer (21,5 dgr pr måned) 3 tilfeller av nedetid eller ustabil drift Juni, Juli og august Mål: 99,8%
13
Utviklingskapasitet 11.1 – 420 timer 11.2 – 200 timer
11.3/4 – Ca 1100 timer Nyansattelse Q4-2011 Totalt 4 Systemutviklere
14
Gjennomførte tiltak knyttet til nedetid
15
Planlagt utvikling Kryptering Prosessnivå 3 Aktivitetsplanlegger
Kompetansestyring Prosjektstyring(?)
16
Mulighet for å kjøre kryptert via HTTPS
NB! Fram til neste versjon (ca 1. des) blir linkene i epost værende med HTTP
17
Prosessnivå 1 : Hovedprosesser / Ansvarsområder
18
Prosessnivå 2 : Delprosesser / Underområder
19
Prosessnivå 3 : Eks avdelingsinndeling
Salg (Inngå avtaler) Avd 1 Avd 2 Avd 3 Avd 4 Avd 5 Avd 6 Avd 7 Avd 8 Avd 9 Avd 10 Avd 11 Avd 12 Prosessnivå 3 : Eks avdelingsinndeling
20
Konsernstruktur innenfor samme foretak - Pågår
21
Konsernstruktur i samme foretak
Sted A Sted B Sted C Sted D Sted E Sted F Knyttes til Region A Knyttes til Region B
22
JavaApplet – Erstatte activeX - Pågår
23
Aktivitetsplanlegger - Pågår
Skisse
24
Aktivtetsplanlegger
25
- Kompetansestyring - Prosjektstyring (del 2)
Utsatt til 2012 pga nødvendige tiltak i TQM Enterprise
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.