Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

LANSERINGSPLAN - DIGITAL MARKEDSFØRING og PR

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "LANSERINGSPLAN - DIGITAL MARKEDSFØRING og PR"— Utskrift av presentasjonen:

1 LANSERINGSPLAN - DIGITAL MARKEDSFØRING og PR

2 sTRATEGi “Build an audience” ”DIY – Do it yourself first”
“Get it out there!” “Build an audience” ”DIY – Do it yourself first” (Rework, Jason Fried & David Heinemeier Hansson)

3 “GET IT OUT THERE!” Kundene må finne oss på Google
Vi skal derfor jobbe med: Søkemotoroptimalisering Submitter Pay-Per-Click

4 HVEM ER VÅR MÅLGRUPPE? “BUILD AN AUDIENCE” Kvinner

5 HVA ER MÅLGRUPPEN OPPTATT AV?
De ELSKER oppmerksomhet og gaver Dette må vi utnytte KONKURRANSER

6 ”DIY – DO IT YOURSELF FIRST”
Få kundene interessert, og får dem til å ”Like” og ”Dele”

7 “BUILD AN AUDIENCE” Lanseringsvideo + Konkurranser = PR
Bli kunde nr. 1,100,200,300,400,500,1000! Vinn gave fra dr. Lykke!

8 1) FÅ TAK I FLEST MULIG E-POSTER
2) SEND UT LANSERINGSMAIL

9 dr. Lykke Interiør I SOSIALE MEDIA
Blogg.no VIKTIGE ”LIK” OG ”DEL” KNAPPER SOM SKAPER PR

10 SLIK SKAL VI PRIORITERE
Søkemotor- optimalisering Utvidelse i Sosiale media Viktige knappefunksjoner Høy Logg inn med Facebook Submitter/ PPC Sosiale media Badger Annonser/ Groupon Deals Lanseringsmail+ Nyhetsmail Konkurranser ”Key Influencers” Rocket Launch + Videolansering #drlykke Verdi for bedriften 800x800 pix bilder Flyers i butikk Lav Gjennomføring Enkelt Komplekst


Laste ned ppt "LANSERINGSPLAN - DIGITAL MARKEDSFØRING og PR"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google