Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

TQM Partner AS Mai 2014 Status TQM Partner Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk)

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "TQM Partner AS Mai 2014 Status TQM Partner Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk)"— Utskrift av presentasjonen:

1 TQM Partner AS Mai 2014 Status TQM Partner Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk)

2 Status TQM Partner  Antall kunder  Økonomi  Oppetid / hendelser  Kundetilfredshetsmåling fra samling høsten 2013

3 Nye kunder i 2013 Aberia Healthcare AS-NokgProweld Bergen og Omland HavnevesenRESTRACK AS Brevini Norge ASRetur AS BundeEiendomRTS AS DIHVA IKSScanship AS DSG Systems ASSign Consult Norway AS Ekornes ASAUlefos Jernværk KS Halsnøy Dokk ASUmicore Norway AS Heidenreich ASUni Miljø, SAM Marin International Drilling SolutionsVard Offshore Brevik AS Kunnskapsparken Nord ASVb Agilis AS Maxeta ASVedal AS Miros ASViken Skog SA NIVA Norsk institutt for vannforskningVingmed AS Norsk Gjenvinning Norge ASWater Mist Engineering AS NorTic ASWergeland Bedriftsutvikling AS Palfinger Dreggen ASWest Dykkerservice AS Protan ASLarvik Kommune Mål 2013 • 40 nye kunder Resultat • 40 

4 Nye kunder hittil i 2014 Mål 2014 • 40 nye kunder Hittil • 13

5 Økonomi 2013 Omsetning; Ca 11,3 MNOK  Øker fra 9,5 MNOK i 2012 Driftsresultat før skatt; Ca 2,7 MNOK  Øker fra ca 1,4 MNOK i 2012

6 Status TQM Partner NÅ  193 juridiske kontrakter, mange av dem konsernavtaler.  Finansierer support, videreutvikling og fjerndrift

7 Status TQM Partner Oppetid / Hendelser (siden høsten 2013)  Oppetid fjerndriftserver (08 – 16)  Tilnærmet 100%  PS! Brukeropplevd nedetid kan skyldes lokale forhold  Konverteringsprosjektet  Overskridelser på estimat og tid

8 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

9

10

11

12

13

14 1 Fortsett det gode arbeidet! :-) 2 Tror det vil være lurt i fra dere at dere kommer til Nord Norge å holder kurs her oppe. Det er mange som ikke har vert på kurs på mange år. Et kurs i modulen dokumentstyring tror jeg det er et stort behov for her opp :) 3 Forsett som dere gjør - meget bra !! 4 Plassere alle med PC bakerst (eller forbud). Svært forstyrrende da enkelte har "kontortid" hele dagen! 5 Han fra Flytoget var veldig inspirerende og god foredragsholder. Takk for fint kurs. 6 Stå på. Ny bruker og er fornøyd med det Dere leverer :-) 7 Altfor fort, lite tid til å kunne forstå. Det var ikke på "nybegynneres nivå".. 8 Jeg foretrekker kurs dagen før brukerforum og at det starter ved lunsjtider. Enklere å rekke frem i tide. 9 Se min forrige kommentar. 10 Ha en fin dag :-) 11 Dere bør sende ut oftere Nyhetsbrev om status angående "TQM ny plattform" til den er på plass. Fint å vise Ledelsen vår om hva som skjer med endringer av systemet. 12 Så langt fungerer det bra for oss og venter spent på ny plattform. 13 Regi av dag en på strammes noe opp. 14 Bra foredragsholdere, spes. Flytoget. 15 Masse inspirasjon fra seminaret som helhet. 16 Innhold på kurs må sendes ut sammen med program og påmelding slik at vi bedre kan vurdere deltakelse. 17 Litt mer om flere moduler;)

15 Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

16 Takk for bidraget til vår forbedringsprosess! Kundetilfredshetsmåling høsten 2013 Og lykke til videre 


Laste ned ppt "TQM Partner AS Mai 2014 Status TQM Partner Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk)"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google