Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Versjon 1.0 Hatteland Vision Geir Ove Finstad. versjon 1.0 Norway Sweden Hatteland Group solid aktør i markedet Hatteland Group.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Versjon 1.0 Hatteland Vision Geir Ove Finstad. versjon 1.0 Norway Sweden Hatteland Group solid aktør i markedet Hatteland Group."— Utskrift av presentasjonen:

1 versjon 1.0 Hatteland Vision Geir Ove Finstad

2 versjon 1.0 Norway Sweden Hatteland Group solid aktør i markedet Hatteland Group

3 versjon 1.0 Kompetanse Hatteland Vision og Omnivex ble under den årlige DIGI Awards i New York kåret til den prestisjetunge vinner av Excellence in Technology. Kåringen er basert på digital signage-installasjonen selskapet har gjort for Fjord1-gruppen. Prisen honorerer innovasjon og nytenking i markedet. Presidenten i The Digital Signage Group, Jill Miller, sier; ”Kreativiteten og mangfoldet i bruk av digital kommunikasjon fortsetter å vokse, som bevist av arbeidet til prisens vinnere”. Hatteland Vision er fra før kåret til Global Partner 2008, 2009 JHV har unik kompetanse Las Vegas, NV - June 16, During the semi-annual Omnivex Value Added Reseller (VAR) roundtable, Omnivex Certified Reseller Hatteland Vision AS of Norway was presented with the Award for Omnivex Reseller of the Year. Omnivex recognizes their top performing VAR based on annual sales revenues each calendar year. This is the second consecutive year that Hatteland has received this honor.Omnivex Value Added Reseller "Hatteland Vision have used Omnivex software in ways we have not previously thought of using it, which has allowed them to target messaging to all kinds of audiences," said Jeff Collard, President of Omnivex. "They are extremely knowledgeable and provide outstanding local support to their Omnivex customers. We commend Hatteland Vision for their outstanding results," exuded Collard.

4 versjon 1.0 • Omnivex har over installasjoner rundt om i verden. • Privat eide, startet 1991, tjener penger og har ingen gjeld. Omnivex en av bransjens største aktører

5 versjon 1.0 Visuell Kommunikasjon Digital Signage

6 versjon 1.0 Visuelt Skalerbarhet Dynamikk Funksjoner Integrasjon ROI Hva er Digital Signage 24 / 7 DS er så mye mer en bare det du ser!

7 versjon 1.0 Data Components

8 versjon lokasjoner 28 kanaler 3 tidsperioder =168 spillelister Digital Signage krever fokus

9 versjon 1.0 iPod or iTunes

10 versjon 1.0 iPod or iTunes

11 versjon 1.0

12 …en løsning Mange bruksområder Fremtidige behov Interaktiv way-finding Intern komunikasjon Evakuering Interaktive Kiosker Dynamisk produkt informasjon Reklame/Branding

13 versjon 1.0 Digital Signage i butikk

14 versjon 1.0 Retail Digital Signage i butikk

15 versjon 1.0

16

17 Aker Kværner Ormen Lange • Forprosjekt internt i Aker Kværner • 6 måneder med sorte skjermer • Valgte Sony som leverandør • 100% konvertert til Omnivex Valg av riktig løsning og partner er viktig

18 versjon 1.0 Aker Solution Eksempler på bruk av Digital Signage • Ormen Lange • Stord • Oslo • Plattformer • HMS og viktig informasjon internt

19 versjon 1.0 Autostrada Sport / Ferrari Eksempler på bruk av Digital Signage • Oslo og Porsgrunn • Sentralt oppdatert fra reklamebyrå • Valg av Ferrari modeller fra berørings skjerm i Oslo • Benyttes for lanseringer

20 versjon 1.0 Autostrada Sport / Ferrari Eksempler på bruk av Digital Signage • Oslo og Porsgrunn • Sentralt oppdatert fra reklamebyrå • Valg av Ferrari modeller fra berørings skjerm i Oslo • Benyttes for lanseringer

21 versjon 1.0 Skoler Eksempler på bruk av Digital Signage • Differensiert innhold til de forskjellige skoler • Forskjellig informasjon til Lærere og elever • Lokal påvirkning fra de forskjellige skolene • Sentralt administrert • Realtime modus

22 versjon 1.0 Bergans Eksempler på bruk av Digital Signage • Valgte først Tycon Navori løsning men måtte konvertere til Omnivex • Benytter filmer og bilder for branding av Bergans i butikker • All oppdatering går igjennom fjellhallen til JHV • Sentralt oppdatert fra Bergans

23 versjon 1.0 Peppes Pizza Eksempler på bruk av Digital Signage • Skjermer i vente området

24 versjon 1.0 Eidesvik • Onshore og Offshore visning av intern informasjon • Sentralt oppdatert Eksempler på bruk av Digital Signage

25 versjon 1.0 Flommsbana ”NSB” • Realtime visning av togtider på forskjellige språk • Integrasjon mot infosystem på tog som er trigget på RFID Eksempler på bruk av Digital Signage

26 versjon 1.0 Forsvaret ” Sessvollmoen” • Konvertert og ryddet opp etter Sony, Navori og Scala • Realtime data både operativt og informativt • 50+ visningspunketer i Forsvaret Eksempler på bruk av Digital Signage

27 versjon 1.0 Forsvarsbygg

28 versjon 1.0 Nordic Aerobatic Championship • Kamera i flyene • MGP Streaming WIFI • Realtime visning i Omnivex • Integrasjon av poengstatus Eksempler på bruk av Digital Signage

29 versjon 1.0 Sør Arena / Start • MPG2 Multicast transport strøm av Video • 13 MGP2 Multicast kanaler på stadion. • Alt styres i fra kontroll rommet eller via håndholdt PC • Benyttes til møte booking info utenfor kamp Eksempler på bruk av Digital Signage

30 versjon 1.0 Sør Arena / Start “Hatteland Vision was contacted for this project. “They offered us a great amount of flexibility with regards to tailoring solutions for the different kinds of customers both now and for the future.” said Ranneberg-Nilsen.” Project Management Eksempler på bruk av Digital Signage

31 versjon 1.0 Sharif dekksenter • 20 stk 52 tommers LCD skjermer • Reklame, TV og køsystem Eksempler på bruk av Digital Signage

32 versjon 1.0 Reklame (Digital Signage)  Addon og Cross sales  Engasjerer kundene  Øker kunde lojalitet  Roterer lageret raskere! Realtime data gjør infoløsningen dynamisk

33 versjon 1.0 Wayfinding  Informasjon  Konferanser  Dynamisk info (flyplass) Realtime data gjør infoløsningen dynamisk

34 versjon 1.0 Kommunikasjon (Internt)  Gir realtime tilbakemeldinger på målsetninger og status  Gir medarbeidere et verktøy for raskere beslutninger.  Øker engasjementet.  Reduserer behovet for interne møter  Branding av vision misssion statement. Eksempel på RFID prosjekt

35 versjon 1.0 Interaktiv påvirkning  Interaktive funksjoner  Infokiosker  Styringssystemer  SMS & MMS påvirkning Alternativ til Crestron etc.

36 versjon 1.0 Lissens modell Omnivex Moxie Volum lag 1 til 9 Sentralt på server Dataserver Backbone Datapipe server Inkludert i Backbone SQL Link XML Link Calender Link I/O Link Datapipe Client Linking produkter inkludert 5 stk studio brukere Ant playere som kan kobles til Gir mulighet for inntil 9 playere Verktøy for ODBC datafangst Verktøy for XML/RSS datafangst Verktøy for Exchange datafangst Vertøy for datafangs fra IO Verktøy for sanntids manipulering Pris pr. player software kr Pris for Bacbone software kr Pris for 5 ekstra studio kr Årlig AMS for Bacbone software kr Årlig AMS for 5 ekstra studio kr Årlig AMS pr. player software kr

37 versjon 1.0 Lissens modell Omnivex Moxie Volum lag 10 til 49 Sentralt på server Dataserver Backbone Datapipe server Inkludert i Backbone SQL Link XML Link Calender Link I/O Link Datapipe Client Linking produkter inkludert 10 stk studio brukere Ant playere som kan kobles til Gir mulighet for inntil 49 playere Verktøy for ODBC datafangst Verktøy for XML/RSS datafangst Verktøy for Exchange datafangst Vertøy for datafangs fra IO Verktøy for sanntids manipulering Pris pr. player software kr Pris for Bacbone software kr Pris for 5 ekstra studio kr Årlig AMS for Bacbone software kr Årlig AMS for 5 ekstra studio kr Årlig AMS pr. player software kr

38 versjon 1.0 Lissens modell Omnivex Moxie Volum lag 49 til 249 Sentralt på server Dataserver Backbone Datapipe server Inkludert i Backbone SQL Link XML Link Calender Link I/O Link Datapipe Client Linking produkter inkludert 15 stk studio brukere Ant playere som kan kobles til Gir mulighet for inntil 249 playere Verktøy for ODBC datafangst Verktøy for XML/RSS datafangst Verktøy for Exchange datafangst Vertøy for datafangs fra IO Verktøy for sanntids manipulering Pris pr. player software kr Pris for Bacbone software kr Pris for 5 ekstra studio kr Årlig AMS for Bacbone software kr Årlig AMS for 5 ekstra studio kr Årlig AMS pr. player software kr

39 versjon 1.0


Laste ned ppt "Versjon 1.0 Hatteland Vision Geir Ove Finstad. versjon 1.0 Norway Sweden Hatteland Group solid aktør i markedet Hatteland Group."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google