Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående."— Utskrift av presentasjonen:

1 w w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående og varer i 4 minutter.

2 w w w. c a p p a. n o Hva er Cappa Trivselbarometer? • En intern undersøkelse på senteret der alle medarbeidere deltar (anonymt). • Gjennomføres tradisjonelt med skjemaer. (Kan gjøres web- basert hvis brukerne har tilgang og er komfortable med Internett.) Hva måles? • Vi har i samarbeid med flere dyktige senterledere og medarbeidere kommet frem til ca. 10 aktuelle temaer. • Under hvert tema finnes et antall relevante spørsmål. • Både temaer og spørsmål kan og bør tilpasses hvert senter for å gi mest mulig tilbake. • I tillegg til spørsmål der det gis score, er det mulig å komme med egne kommentarer og forslag.

3 w w w. c a p p a. n o Hovedtemaer i standardversjonen 1. Senterkontor, senterledelse, driftsavdeling 2. Markedsføring av senteret 3. Samarbeidsmiljøet på senteret 4. Informasjonsflyt på senteret (/ evt. i butikken) 5. Fellesmøter på senteret 6. Fellesarrangementer på senteret 7. Felles opplæring på senteret 8. Fysisk arbeidsmiljø (butikk / fellesarealer) 9. Eksponering, orden og renhold (butikk / fellesarealer) 10. Fasiliteter på senteret (et antall spørsmål finnes under hvert tema)

4 w w w. c a p p a. n o Hva vil resultatene gi deg som leder? • Resultatene vil gi et bedre grunnlag når det skal gjøres endringer og tas beslutninger. • Informasjon om hva man er fornøyd med og hva som kan bli bedre på senteret. • Direkte tilbakemeldinger på tilfredsheten med ulike aktiviteter. • Forslag til nye aktiviteter, møtetemaer, endringer på senteret. • Hvor godt man trives i butikken og på senteret. • Responsen på slike undersøkelser er alltid svært god - medarbeiderne føler de blir hørt og respektert.

5 w w w. c a p p a. n o Eksempel fra et skjema

6 w w w. c a p p a. n o Eksempel fra et skjema

7 w w w. c a p p a. n o Eksempel på resultater

8 w w w. c a p p a. n o Eksempel på resultater

9 w w w. c a p p a. n o Hvordan gjøres det i praksis? • Sammen med senterledelse og gjerne representanter fra medarbeiderne gjennomgår og tilpasser vi temaer og spørsmål. • Skjemaer, veiledning og svarkonvolutter kopieres/trykkes opp. • Skjemaer deles ut av vektere til hver butikk, eller legges i postkassene. • Konvolutter med skjemaer samles inn etter 14 dager av f.eks. vektere eller legges i postkasse til senterkontoret. • Cappa foretar all registrering, datautregning og utarbeider lettfattelige grafer og rapport. • Cappa kan om ønskelig foreta gjennomgang av svarene på butikkledermøte og/eller for styret. • Flere senterledere setter med hell sammen en arbeidsgruppe som jobber aktivt med de resultater og forslag som fremkommer.

10 w w w. c a p p a. n o Hva er kostnaden? • Kostnaden er avhengig av antall medarbeidere og hvor store tilpasninger man ønsker å gjøre på skjemaet. • Priseksempel: Kr ,- for gjennomføring med 100 medarbeidere. • Priseksempel: Kr ,- for gjennomføring med 300 medarbeidere. • I tillegg kommer evt. tillegg for reisekostnader, vesentlige endringer, møter og annet konsulentarbeid. • Kopiering / trykking av skjemaer etc. til selvkost. • 24% mva tilkommer.

11 w w w. c a p p a. n o For ytterligere informasjon, pristilbud eller uforpliktende møte, kontakt: Cappa AS v/Frode Finsrud eller Fredrik M Vegsgaard Telefon: // Telefaks: e-post: // Internett:


Laste ned ppt "W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google