Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertTorvald Christensen Endret for 9 år siden
1
Møte for bedriftskontaktene 4. oktober 2012
2
• Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda
3
• Avego: – Versjon 3 er tilgjengelig for ambassadører på iPhone, Android og web – Oppdatering kommer mandag formiddag • HentMeg: – Vegvesenet ønsker hjelp til testing fra neste uke • Nettsider: – Seat4me.no/bergenspiloten er satt opp • Sosiale medier: – 13 følgere på Twitter – 29 likes på Facebook Status teknologi
4
… og Youtube http://www.youtube.com/watch?v=hjihS3E3RM8
5
• Krav til testere: – Skal ikke ha brukt løsningen tidligere – Bør ha en representativ spredning når det gjelder alder, kjønn og erfaringsgrunnlag. – Vi har behov for minimum 5 testere - helst 7 eller flere – Alle testere bør ha tilgang til en smarttelefon, helst 2 år eller nyere • Testeprosessen: – Formiddag en dag uke 41, en dag uke 42 – Testerne skal utføre vanlige oppgaver i appen og gi sine tilbakemeldinger Testing av brukeropplevelsen hos HentMEG
6
Ambassadørnettverket er i gang • Vi har ambassadører hos Avinor, Ceragon, Hansa Borg, Odfjell Drilling og Reinertsen • De har begynt å bli kjent med Avego 3 og kommer stadig med tilbakemeldinger til Avego • Reinertsens ambassadører ble intervjuet for Byavisen tirsdag
7
• Starter tirsdag 9. oktober og går til 30. november • Mål: – 300 deltakere (vårkampanjen: 150) – 200 aktive (vårkampanjen: 66) – 100 turer i løpet av en uke (vårkampanjen: 46) • Insentiver: – Ukespremier (ca kr 250) trukket blant dem som har samkjørt minst to ganger den uken – Kvalifikasjon til ukestrekning gir også ett lodd pr uke til trekninger på slutten av kampanjen • Mulighet for å fokusere på ulike «korridorer», f.eks. Os – Kokstad Høstkampanje – generell info
8
Antall samkjørere som må over på Avego 3 BedriftAntall Aibel9 Aker Solutions19 Avinor9 BKK7 Ceragon21 Hansa Borg3 Odfjell Drilling/KDMS37 Reinertsen15 Statoil11
9
• Brosjyre/flygeseddel • Visittkort med URL • Klistremerker med logo • Giveaways: – Reflekser – Penner • Rollup • Pakker til eksisterende og nye brukere Høstkampanje – materiale
10
• Torsdag: – Nyhetsbrev sendt ut – Informasjon på Facebook, Twitter, Google Plus, LinkedIn – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Fredag: – Lansering av nettside? – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Mandag: – Avego sender email til alle i Bergensgruppen – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Tirsdag: – Klarsignal til alle i Bergensgruppen – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Andre gode forslag? Plan for å få samkjørerne over på Avego 3
11
• Hva ønsker din bedrift å gjøre og når? Eksempler: – Stand – Infomøte – Samkjøringsverksted – Intern kommunikasjon – Interne aktiviteter (eks. Odfjell Drilling) – Interne insentiver Høstkampanje – bedriftsspesifikke aktiviteter
12
Oppdatering fra Bergens Tidende
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.