Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Møte for bedriftskontaktene 4. oktober 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Møte for bedriftskontaktene 4. oktober 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda."— Utskrift av presentasjonen:

1 Møte for bedriftskontaktene 4. oktober 2012

2 • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda

3 • Avego: – Versjon 3 er tilgjengelig for ambassadører på iPhone, Android og web – Oppdatering kommer mandag formiddag • HentMeg: – Vegvesenet ønsker hjelp til testing fra neste uke • Nettsider: – Seat4me.no/bergenspiloten er satt opp • Sosiale medier: – 13 følgere på Twitter – 29 likes på Facebook Status teknologi

4 … og Youtube http://www.youtube.com/watch?v=hjihS3E3RM8

5 • Krav til testere: – Skal ikke ha brukt løsningen tidligere – Bør ha en representativ spredning når det gjelder alder, kjønn og erfaringsgrunnlag. – Vi har behov for minimum 5 testere - helst 7 eller flere – Alle testere bør ha tilgang til en smarttelefon, helst 2 år eller nyere • Testeprosessen: – Formiddag en dag uke 41, en dag uke 42 – Testerne skal utføre vanlige oppgaver i appen og gi sine tilbakemeldinger Testing av brukeropplevelsen hos HentMEG

6 Ambassadørnettverket er i gang • Vi har ambassadører hos Avinor, Ceragon, Hansa Borg, Odfjell Drilling og Reinertsen • De har begynt å bli kjent med Avego 3 og kommer stadig med tilbakemeldinger til Avego • Reinertsens ambassadører ble intervjuet for Byavisen tirsdag

7 • Starter tirsdag 9. oktober og går til 30. november • Mål: – 300 deltakere (vårkampanjen: 150) – 200 aktive (vårkampanjen: 66) – 100 turer i løpet av en uke (vårkampanjen: 46) • Insentiver: – Ukespremier (ca kr 250) trukket blant dem som har samkjørt minst to ganger den uken – Kvalifikasjon til ukestrekning gir også ett lodd pr uke til trekninger på slutten av kampanjen • Mulighet for å fokusere på ulike «korridorer», f.eks. Os – Kokstad Høstkampanje – generell info

8 Antall samkjørere som må over på Avego 3 BedriftAntall Aibel9 Aker Solutions19 Avinor9 BKK7 Ceragon21 Hansa Borg3 Odfjell Drilling/KDMS37 Reinertsen15 Statoil11

9 • Brosjyre/flygeseddel • Visittkort med URL • Klistremerker med logo • Giveaways: – Reflekser – Penner • Rollup • Pakker til eksisterende og nye brukere Høstkampanje – materiale

10 • Torsdag: – Nyhetsbrev sendt ut – Informasjon på Facebook, Twitter, Google Plus, LinkedIn – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Fredag: – Lansering av nettside? – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Mandag: – Avego sender email til alle i Bergensgruppen – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Tirsdag: – Klarsignal til alle i Bergensgruppen – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Andre gode forslag? Plan for å få samkjørerne over på Avego 3

11 • Hva ønsker din bedrift å gjøre og når? Eksempler: – Stand – Infomøte – Samkjøringsverksted – Intern kommunikasjon – Interne aktiviteter (eks. Odfjell Drilling) – Interne insentiver Høstkampanje – bedriftsspesifikke aktiviteter

12 Oppdatering fra Bergens Tidende


Laste ned ppt "Møte for bedriftskontaktene 4. oktober 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google