Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Prosjekt Betre Læringsresultat

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Prosjekt Betre Læringsresultat"— Utskrift av presentasjonen:

1 Prosjekt Betre Læringsresultat
2014/2015 Oppvekstforum

2

3 Innleiing Politisk bestilling frå FrP/Høgre
Budsjettet for 2013 (vedtatt desember 2012) Del av Kvalitetsplanen for Oppvekst og Kultur. Organisert i Prosjekt Betre Læringsresultat Fokus på læringsresultat 5-7 års perspektiv Skal rapportera til Tenesteutvalet

4 Vegen fram Mai 2011 – kommunestyret Kvalitetsplan for Oppvekst og kultur vedteke Desember 2012 – kommunestyre Budsjett Oppdrag Prosjekt Betre Læringsresultat Februar Seminar for politikarar, KFU, leiinga og tilsette i skulane April Høyring og innspel frå alle skulane April Strategisamling for leiinga ved skulane Mai Tiltaksplan Prosjekt Betre Læringsresultat vedteke Oktober Prosjekt Betre Læringsresultat blir lagt fram for Tenesteutval Desember Lagt fram i kommunestyremøte Januar Barnehagane vert kopla på Prosjekt Betre Læringsresultat Februar Prioriteringane vert presentert for Tenesteutvalet August Møte mellom styringsgruppa og arbeidsgruppa Oktober Konkretisering av tiltak for Prosjekt BLR 2014/2015

5 Hovedfunn Styrking av læraren – fagleg og i rollen som klasseleiar
Styrking av kvalitetsvurdering Fokusera innsats på prioriterte områder innan Læringsmiljø/klasseleiing Heim-skule samarbeid Grunnleggjande ferdigheiter Lesing Rekning Skuleleiing

6 Økonomisk konsekvens Behov for auka driftsutgifter på ca 30 millionar

7 Foten i bakken – kvar byrjar vi

8 Organisering Styringsgruppe Administrasjonen Delprosjekt 1
Delprosjekt n Referansegruppe

9 Styringsgruppe Eirik Andre Hesthamar FRP (Leiar)
Helge Olav Nygaard KRF Line Rye, kommunalsjef oppvekst og kultur Signe Christensen, skulefagleg rådgjevar Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar Vi supplere styringsgruppa med: Rektor/barnehagestyrar

10 Referansegruppe Signe Christensen, skulefagleg rådgjevar
Knut Vidar Garlid, rådgjevar oppvekst Annbjørg Dalland, pedagogisk konsulent Os barneskule Ungdomstrinnet? Nina Bruvik, pedagogisk leiar Lysekloster barnehage Monica Røttingen, pedagogisk leiar Søre Øyane Naturbarnehage Nina Moberg Hauge, lærar Søfteland barneskule Gyrid Eikeland Ziegler, lærar Nore Neset barneskule Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar Ingrid Nissen Kjørsvik(Utdanningsforbundet)

11 Fokus – fase 1 God skulestart Tidleg innsats

12 5-7 års perspektivet Forskingsbasert - tiltak vi veit verkar
Systemutvikling Barnehage Psykososialt læringsmiljø Individuell tilpassing Utviklingsplaner Skule Tilpassa opplæring (spesial undervisning) Læringsmiljø og klasseleiing Lokalt arbeid med læreplaner og vurdering Arbeid med grunnleggjande ferdigheiter

13 Konkrete tiltak 2014/2015 Barnehage DUÅ i barnehagane
Etablering av fagsenter for oppfølging av førskuleborn Samarbeid barnehage – heim Plan for overgangar Språkstimulerande tiltak Innføring av «Språk 4» ved førebyggjande helsetenester Samhandling mellom barnehagane Plan for psykososialt arbeid

14 Konkrete tiltak 2014/2015 Skule Assistentressurs 1. klasse LP-modellen
Vokal/Puls – sikre innlegging av resultat Grunnleggande ferdigheiter Lesing og leseopplæringa Nettverk 1. klasselærarar Val av verktøy til hjelp i leseopplæringa Klasseleiing og Læringsmiljø Sosiale læreplaner Elevane sitt utbyte av opplæringa Samarbeid skule - heim Plan for overgangar Ungdomstrinn i utvikling (Nasjonal satsing)

15

16 Omsorgs og læringsmiljø - barnehage
Barnehagane skal tilby eit omsorgs- og læringsmiljø som er til barnas beste Sikra barn eit oppvekstmiljø som både gjev utfordringar og som er tilpassa barnets alder og funksjonsnivå Styrke barns moglegheit for læring og aktiv deltaking i fellesskap med jamnaldrande Beskriva kva som kjenneteiknar «den gode barnehagekvardagen»

17 Klasseleiing og Læringsmiljø - skule
Lærarkompetanse med stor effekt på læring: Formativ evaluering med vekt på læringsstrategiar og læringsprosesser Vurdering for læring Nasjonalt tilsyn Klare standardar for god undervisning Læraren er tydeleg leiar Struktur i undervisninga «Den gode timen» Beskriv kva som kjenneteiknar «den gode timen» Positiv og støttande relasjonar mellom elev og lærar

18 Felles «Kommunal standard» ?
Skal handle om: Kva er god praksis hos oss? Kva for felles standard vil vi leggje vekt på?

19 Oppsummering Vi har endra organiseringa av prosjektet Styringsgruppe
Referansegruppe Tidsplan/milepælplan skal utarbeidast Samla bilete av tiltak i barnehage og skule som bidreg til betre læringsresultat konkretisere og prioritere tiltak Kort sikt - budsjett 2015 Lengre sikt – 2020 Kvalitetsplan skal rullerast i 2015

20 Vi må dra i same retning!

21 Spørsmål / Kommentarer


Laste ned ppt "Prosjekt Betre Læringsresultat"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google