Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
BLR- styringsgruppemøte 24.mars 2015
2
Kva er LeseLos? Eit verktøy for kvalitative observasjoner og kartlegging av elevene sine leseferdigheter på alle trinn i alle fag Eit rammeverk for undervisningsplanlegging Leselos er utvikla av Lesesenteret ved Universitetet i Stavanger, og er solid forankra både i leseteori og praksis. Utvikla på grunnlaget av kompetansemål i kunnskapsløftet og fokuset på ”lesing som grunnleggende ferdighet” Metodeuavhengig jfr L-06– overbyggande verktøy
3
Målet med å innføre Leselos
auke elevane sitt læringsutbyte i alle fag gjennom auka lesekompetanse auke lærarane sin kompetanse innafor leseutvikling auke lærarane sin vurderingskompetanse omkring lesing Styrke skolen som lærande organisasjon – lærande fellesskap
4
Innføring av LeseLos i Bergen kommune
Eit systematisk og langsiktig samarbeid mellom skulane og Fagavdelinga. År 1: «oppvarmingsfase» Bli kjend med LeseLos Kursrekkje for leiarar, lærarar og assistentar. Nettverk, oppgåver på fellestid og oppfølgingssamtalar med leiarteam Fellesmøte kvar 14.dag: tema: LeseLos År 2: Vidareføring av LeseLos Fokus på vurdering, klasseleiing og læringsmiljø Kurs, fellestid, nettverk og oppfølging År3: Vidareføring og Kvalitetsoppfølging
5
Viktige faktorar Skuleleiinga er avgjerande: «Den gule lille K06»
Dei må lede gjennom fag og difor vere faglig kompetente Det er krevjande: Konkrete mål Mykje fellestid «Den gule lille K06» Alle må ha den Leselærar tett på
6
Status LeseLos mars 2015 7 av 10 barneskular ønskjer å vereer med i satsinga Skal presentere LeseLos onsdag 25.mars på ein skule som ikkje har takka ja, men er positive. Ressurslærar LeseLos: Har aktuelle kandidatar. Avklaring i løpet av april Etter påske: avtale om møte med Bjørg Pedersen Utarbeide ein plan for implementeringa. Planleggingsdag 14.september 2015 i Oseana: Tema: LeseLos v/ Bjørg Pedersen, Bergen kommune Har vore i kontakt med Lindås kommune som starta med LeseLos hausten Dei er positive til samarbeid.
7
Ungdomssteg i utvikling
8
Sektormåla Alle skal bli inkludert og oppleve meistring
Alle skal meistre grunnleggjande dugleikar Alle som er i stand til det skal fullføre vidaregåande opplæring Fokus: Meir og betre læring for alle elevar
9
Stortingsmelding 22 Ungdomssteg med lite motiverte elevar
Svake grunnleggjande dugleikar Mål: auke motivasjonen styrke læringa betre læringsresultata
10
ROLLER
11
Status Os kommune mars 2015 Begge skulane har gjennomført Ståstedsanalysen Ståstedsanalysen er eit verkty for kvalitetsvurdering og skuleutvikling. Målet er å skape felles refleksjon over skulen sin praksis og kva for område skulen vil prioritere i utviklingsarbeidet sitt. Personalet må vere involvert i analysearbeidet. Val av satsingsområde: «Lesing i alle fag» for begge skulane «Ungdomssteg i utvikling» var tema på planleggingsdagen 6.feb. Tett kontakt med utviklingsrettleiaren Alice Walgermo Samarbeid med NLA Informasjonsmøte rektor, skuleeigar og NLA 20.februar. Møte skule – NLA mai/juni 2015 Kompetanseutviklingssamling 21. og 22.april for skuleeigar, skuleleiar og ressurslærar Start: haust 2015, varighet: 3 semestre
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.