Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Ingeniørutdanning i Sunnhordland

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Ingeniørutdanning i Sunnhordland"— Utskrift av presentasjonen:

1 Ingeniørutdanning i Sunnhordland
Tett på industrien i Sunnhordland Rannveig Litlabø, prosjektleiar RFF sin Årskonferanse, Ålesund

2 + +

3 Ingeniørutdanning i Sunnhordland
Skreddarsydd ingeniørutdanning for den praktiske ingeniøren Følgjer «Stordmodellen» – 2 veker på jobb, 1 veke på skule 2-årig løp mot Bachelor i ingeniørfag, maskin eller elektro Innpass av inntil 60 sp frå teknisk fagskule Bakgrunn frå teknisk fagskule: maskinteknikk, automatisering eller elkraft I tillegg vanleg opptakskrav i matematikk (R1 + R2) og fysikk (Fysikk 1) Basert på gjeldande nasjonale planar for fagskuleutdanning Utvikla i tett samarbeid med industrien på Stord Høgt fokus på digitalisering – nettbasert utdanning

4 Studieplan Bachelor i ingeniørfag, maskin Profil: Marin konstruksjonsteknikk

5 Studieplan Bachelor i ingeniørfag, elektro Profil: Industriell automatiseringsteknikk

6 Nasjonale rammer - Stortingsmeldingar

7 Nasjonale rammer - Stortingsmeldingar
«..utdanning som er relevant for arbeidslivet» Automatisering og digitalisering Omstillingsbehov – f.eks olje og gassektoren «Universitet og høgskular skal sikre at studentar vert uteksaminert med den kompetansen som er etterspurt på arbeidsmarknaden i dag, i tillegg til å ha evne til å omstille og fornye seg. «KD forventar at studieprogramma er basert på forsking og vert utvikla i tett samarbeid med arbeidslivet og studentane sjølv».

8 Framtidas ingeniørutdanning i Sunnhordland Kva "pedagogisk omstilling" er nødvendig for å møta omstillinga i arbeidslivet? Utviklingsprosjekt Norgesuniversitetet Ramme på 1.1 millionar NOK Auka det pedagogiske fokuset rundt bruk av læringsteknologi i denne type utdanningar Ulike kulturar for læring i industri og høgskule/universitet Prosjektseminar mellom industri og høgskule: - pedagogiske problemstillingar - digitale løysingar - utvikling av case/oppgåver Bruk av video som dokumentasjon Konferanse som arbeids-/vurderingsform

9 Samarbeid med arbeidslivet for auka undervisningskvalitet Korleis opplever studentar med yrkesfagleg bakgrunn møtet med universitet og høgskule? Forskings-/utviklingsprosjekt retta mot yrkesfagrelaterte utdanningar PPU-Y og Ingeniørutdanning i Sunnhordland Studentane er i arbeid under utdanning Målsetjing: auka kvaliteten på denne type utdanningar via tett samarbeid mellom arbeidsliv, studentar og utdanningsinstitusjon «Korleis opplever studentar med yrkesfagleg bakgrunn møtet med universitet og høgskule?» «Korleis kan ein nytta studentane sin kompetanse som del av eit samarbeid mellom skule og arbeidsliv?» NORDYRK 2017, Falun juni

10 Les meir om dei to spesialsydde studieprogramma våre her:
No kan du som har tatt 2-årig teknisk fagskule innan maskinteknikk, automatisering eller elkraft bli ingeniør på to år! Studiet er spesielt tilrettelagt for dei som er i arbeid og som ønskjer å fortsetje i redusert stilling medan dei studerer. Les meir om dei to spesialsydde studieprogramma våre her: Maskiningeniør for fagteknikarar Elektroingeniør for fagteknikarar Ingeniørutdanning i Sunnhordland – Tett på industrien i Sunnhordland! Ønskjer du meir info? Ta kontakt med prosjektleiar Rannveig Litlabø )

11 Takk for merksemda!


Laste ned ppt "Ingeniørutdanning i Sunnhordland"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google